Thursday, June 21, 2012

Bruiloft en doping/ Wedding and Christening

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Ik heb de laatste tijd veel opdrachten gekregen voor bruiloftskaarten. En hier volgt er dan ook weer één. Maar deze was erg speciaal en heeft me echt hoofdbrekens gekost. Een collega vroeg namelijk of ik een kaart wilde maken voor een bruiloft waarbij tijdens de huwelijksinzegening het 2 maanden oude dochtertje gedoopt zou worden. De vraag was dus of ik deze twee kon samenvoegen op een kaart. Pfff ze vroeg het gelukkig op tijd dus ik heb er behoorlijk lang over na kunnen denken tot me op een gegeven moment te binnen schoot wat ik wilde en gelukkig boden de stempels van Mo Manning hier uitkomst bij. Zij hebben echt stempels voor elke gelegenheid!

The last few months I got a lot of assignments to make wedding giftcards. And here you will see the next one, but this one is special. I've been thinking long and hard about it. A collegue asked me to make a giftcard for a wedding and a Christening at once. So I had to add both to the card. Luckily she asked me on time so I had the time to think about it, and suddenly I had the idea what I wanted and the Mo Manning stamps fit right into it. They have stamps for just any occasion.


Dit is de kaart op het eerste gezicht.
This is the card at first sight.


Maar als je het boekje opend zie je het kleine meisje.
But when you open the little booklet you see the little girl.


Hier een close-up van de met Derwent potloden ingekleurde 'Bride and Groom'.
Here you see a close-up of the with Derwent Coloursoft pencils coloured stampimage of the 'Bride and Groom'.


Gebruikte materialen zijn/ used materials are:
Cardstock: Wit en zalm / White and Salmon
Mo Manning stempels: 'Bride and Groom' and 'Christening'
Nestabilities: Labels twelve
Marianne Design: Swirl
Lint/ Ribbon
Bedeltje/ Charm
Martha Stewart Punch: Lace
Distress Ink: Dried Marigold
Text stamp Crealies: Gefeliciteerd
Plakparels/ Self adhesive pearls
Bloemen/ Flowers

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en bedankt voor de reacties op mijn vorige kaarten.

I am very curious what you all think of this card and thank you for you comments on my previous posts.

Liefs/ Love, Lotte

2 comments:

marion said...

Prachtig ! Liefs, Marion

Pysselbus said...

Stunning card!! So clever with the hidden image as well... Also like the one below with the horse and the amazing corners!!

Hugs
Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...