Saturday, June 23, 2012

Sugar Nellie - Elisabeth Bell's Sweet Art Ebony - Kitty

Hallo allemaal/ Hello everybody,
 
 
Gisteren kwam ik deze stempel weer eens tegen. Ik heb hem al sinds 2010 en gewoon nog nooit gebruikt. Daar moest natuurlijk verandering in komen. En hij paste perfect bij dit kaartje.
 
 
Yesterday I found this stamp again. I have it since 2010 and I have just never used it. I just had to change that yesterday and she fitted perfectly in  the card I was making.

De stempel is van Sugar Nellie uit de Sweet Art Ebony collectie van Elisabeth Bell. Ik vind haar stempels echt fantastisch om mee te werken.. Ik zou ze echt eens wat vaker moeten gebruiken!

This stamp is of Sugar Nellie out of the Sweet Art Ebony range of Elisabeth Bell. I just love her stamps and I really should work with them much more!

Dit is mijn kaartje geworden/ This is what my card became:


Gebruikte materialen/ Used materials:
White and yellow cardstock
Design paper of: Lillybee design - Buttercup
Stamp: Kitty by Elisabeth Bell
White and blue roses (the yellow roses I made myself with Distress Ink and Glimmer mist)
Distress ink: Wild honey, Faded jeans, Vintage photo, Antique linen, Tattered rose, Tea dye, Weathered wood and Victorian velvet
Self adhesive pearls
Brad
Ribbon

De sketch is van de club: Scrap en Stempel waar ze deze maand hun vijf jarig bestaan vieren.

The sketch I used is of the club: Scrap and stamp were they celebrate their 5th anniversary.

De stempel heb ik gekleurd met Distress Inkt/ The stamp image I coloured with Distess Ink:
Kitty and the girls hair: Vintage photo
Face: Tattered rose and Tea dye
Pants and Bow: Faded jeans
Hat: Antique linen
Shirt: Wild honey
Shadow: Weathered wood

Bedankt voor de berichtjes op mijn vorige blogs en tot de volgende keer.

Thank you for the lovely comments on my previous posts, and I hope to see you next time.
Liefs/ Love, Lotte

5 comments:

Gretha said...

Wat een super leuke kaart in prachtige kleueren.
Je layout vind ik ook erg leuk gedaan.
Groetjes Gretha

Corrie said...

Wauwwww Lotte
wat een geweldig mooi kaartje!!!

Groetjes Corrie

marion said...

ohhh wat een schitterend kaartje Lotte, ik vind hem helemaal geweldig, dat katje, zo lief...liefs, Marion

Myriam said...

Wat een lief kaartje! Je hebt ook erg mooi papier gebruikt.
Groetjes, Myriam

Anonymous said...

Geweldig, wat een leuke kaart!!

Groetjes Cobie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...