Wednesday, June 27, 2012

Vintage kaart/ Vintage card

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Onlangs dit leuke vintage kaartje gemaakt. De sketch komt van de club van de Crazy meiden.
Normaal vergeet ik er altijd bij te vermelden of een lay-out van mezelf is of van iemand anders. Mijn excuses daarvoor. Voortaan zal ik mijn leven beteren en proberen er telkens aan te denken.

About a week ago I made this nice vintage card. The sketch is of the club Crazy girls. Normally I always forget to mention if the lay-out is one of my own or of somebody elses. Shame on me, my apologize for that. I will do my best to think about it from now on.























Gebruikte materialen zijn/ Used materials are:
Kraft papier/ Craft paper
Scrappapier/ Design paper of Glitz - French Kiss
Distress inkt/ Distress ink: Walnut Stain
Vintage plaatje/ Vintage picture of: Marianne Design VK9518 Nostalgia Little girls
Swirls: Marianne design
Bloemen/ Flowers
Plakparels/ pearls
Tekst/ Text: Happy Birthday

Een totaal andere kaart dan mijn laatste kaarten maar ik hoop dat jullie deze ook mooi vinden. Bedankt voor je bezoek en hopelijk tot de volgende keer.

Something totally different then my last posts, but I hope you like this card as well. Thank you for visiting my blog and I hope to see you around next time again.


Liefs/ Love, Lotte

6 comments:

marion said...

Wat een schitterend vintage kaartje. Liefs, Marion

Miranda de Groot said...

Vind hem hartstikke mooi.
Groetjes Miranda

Cobie said...

Geweldig! Wat een Schitterende kaart!

Groetjes Cobie

nicolet said...

Hey Lotte wat is dit weer een schitterend kaartje geworden!
Groetjes Nicolet

Corrie said...

Wauwww Lotte
wat een prachtige kaart

groetjes Corrie

Elaine said...

This is stunning what a beautiful creation Lotte well done I am now following Hugs Elaine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...