Wednesday, July 11, 2012

Crafts and Me - June digi

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Weer heel erg bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart.

Thank you again for the lovely comments on my last post.

Gisteravond ben ik echt heerlijk bezig geweest met een kaartje. Soms heb je dat, dan ga je zitten en dan lukt het ook allemaal zo en dat had ik gisteravond. Onlangs had ik fantastisch mooie digistempels gevonden in de webshop van Crafts and Me. Het voordeel van digistempels vind ik zelf altijd dat je er meteen mee aan de slag kunt en dat ze veel betaalbaarder zijn dan rubberstempels. Dus ik heb er 2 aangeschaft en hier mijn eerste kaartje met een Crafts and Me digistempel.

Yesterday evening I made this card and it just all went so well. Sometimes when you sit down, and start crafting just everything works out just the way you build the idea in your head. Last week I found some lovely stamps of Crafts and Me in their webshop and I purchased two lovely stamps. The benefit by using digital stamps in my opinion is that you can start working with them straight away and they are much nicer in price than rubber stamps. This is my first card with a Crafts and Me digital stamp.






















De digistempel heb ik gekleurd met Distress inkt marker - vintage photo en het scrappapier is van Maja design. De tekststempel is van Nicole Verkooijen Design en de sneeuwvlokken zijn gemaakt met de Marianne Design creatable: LR0123 - Zweedse ijsster. Ik heb ze vast gemaakt met een aantal parelsplitpennen en met wat plakparels is de kaart helemaal af.

The digi-stamp I coloured with Distress Ink Marker - Vintage photo and the design paper is of Maja Design - Vintage winter. The text stamp is of Nicole Verkooijen Design and the snowflakes are made with the Marianne Design creatable: LR0123 - Swedish Snowflake. I used some pearl brads to attached them to the card and with some self adhesive pearls the card is finished.


















Leuk dat je langskwam en ik wens je nog een hele fijne avond.

Thank you for passing by and I wish you a very nice evening.

Liefs/ Love, Lotte

4 comments:

Corrie said...

Hoi Lotte
wat een super mooi kaartje, prachtige digi

Groetjes Corrie

marion said...

prachtig kaartje heb je gemaakt, liefs, Marion

Gretha said...

Prachtig Lotte, zo in één kleur met het papier. Het heeft een sjieke uitstraling.
Groetjes Gretha

bolletjelucky.blogspot.com said...

Hoi Lotte,ik zag je naam net bij Gretha en dacht die is net zo vroeg als ik, ik ga eens kijken en WAUW,jij kan er ook wat van!Ik ben meteen je 70ste volgster geworden.Deze kaart is echt, door het in een kleur te houden, heel chique en apart.Mooie afdruk ook!tot blogs groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...