Saturday, July 21, 2012

Cuddly Buddly - Annie's heart

Hallo allemaal/ Hi to you all,

Hier ben ik met mijn Cuddly Buddly kaart van deze week. Ik heb gebruik gemaakt van de digi-stempel Annie's Heart van Kim MacFarlane. Ook de tekststempel is van Kim en kun je vinden in de Twelve round greetings - mixed 2. Het scrappapier is digitaal scrappapier en behoort tot de Cottage Collection van Cuddly Buddly, deze heet Poppy.

Here I'm with my Cuddly Buddly card of this week. I used a digi-stamp of Kim MacFarlane, Annie's Heart. The sentiment is also one of Kim's, Twelve round greetings - mixed 2. The paper is digital designpaper and comes from the Cottage Collection at Cuddly Buddly called Poppy.






















Natuurlijk heb ik het plaatje weer gekleurd met Distress Inkt. De kleuren die ik heb gebruikt zijn:

Of course I've coloured the image with Distress Ink. The used colours are:
- Spun Sugar
- Vintage Photo
- Bundle Sage
- Peeled Paint
- Stormy Sky
- Weathered Wood
- Antique Linen
- Walnut Stain
- Wild Honey

















Om de kaart te versieren heb ik gebruik gemaakt van verschillende Marianne Design mallen. Normaal gebruik ik vaak roosjes en andere bloemetjes om mijn kaarten te versieren maar ik wilde nu eens gebruik maken van Marianne design mallen. Verder heb ik nog wat plakparels gebruikt. De mallen die ik heb gebruikt zijn:

To decorate the card I wanted to make use of some Marianne Design creatables. Normally I always use some roses and other flowers, but now I wanted to use these creatables. I also added some self-adhesive pearls to the card. The used creatables of Marianne Design are:
-  Marianne Design Creatables: Anja's Leaves 1 LR 0226
- Marianne Design Creatables: Bird & Ivy LR 0206
- Marianne Design Creatables: Bird & Grass LR 0204
- Marianne Design Creatables: Flower set LR0145

















De leuke randjes heb ik gemaakt met de Martha Stewart pons Doily Lace en de vlinders zijn gemaakt met de Marta Stewart pons Monarch Butterfly. Is het geen schattig kaartje geworden?

The nice edges of the white cardstock have been made with the Marta Stewart punch Doily Lace and the butterflies are made with the Martha Stewart punch Monarch Butterfly. Isn't she just adorable?


Liefs/ Love, Lotte

7 comments:

Jolanda said...

Wat een prachtige kaart Lotte, heerlijke kleuren!!

marion said...

ahh wat een schatje in prachtige lieve kleurtjes. Mooi kaartje. Liefs, Marion

Corrie said...

Oohhh Lotte....wat een schatje zeg
en super mooi ingekleurd

Liefs Corrie

bolletjelucky.blogspot.com said...

Dat is het zeker Lotte en erg mooi ingekleurd,groetjes Miranda

Cobie said...

Schitterende kaart, Lotte!

Groetjes Cobie

Miranda de Groot said...

Wat een schatje.
Groetjes Miranda

Pysselbus said...

What a cute card!! That little teddy is just darling!!! Love the coloring and all the pretty details!!

Hugs
Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...