Monday, July 30, 2012

Cuddly Buddly - Lilyboo Designs 'I Got You Something'

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Allereerst weer heel erg bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaarten. Ik vind het altijd super leuk jullie reacties te lezen. Hier mijn Cuddly Buddly kaart van deze week. Ik heb deze keer twee stempels van Lilyboo Designs gecombineerd en dat zijn: I got you something en Stump House. Ik vond het wel een leuk tafereeltje geven zo. Ook de tekst en het scrappapier zijn van Cuddly Buddly. Zowel de tekst als het scrappapier zijn van Barbara Anne Williams. De tekst kun je vinden in de Sentiments two en het papier heet: Sugar & Spice.

First of all I want to thank you all for the lovely comments on my previous posts. I really like to read them all. Now, on to this weeks Cuddly Buddly card. I combined two digi-stamps of Lilyboo Designs together and they are: I got you something and Stump House. I thought they look really nice combined together. The text and the design paper are of Cuddly Buddly aswell. Both are from Barbara Anne Williams. Text you can find at Sentiments two and the paper is called: Sugar & Spice.



De digistempel heb ik ingekleurd met Distress Inkt. De kleuren die ik gebruikt heb zijn:

The digi-stamp I've coloured with Distress Ink. The colours I've used are:
- Fired Brick
- Tattered Rose
- Tea Dye
- Scattered Straw
- Wild Honey
- Vintage Photo
- Walnut Stain
- Tumbled Glass
- Bundled Sage
- Pine Needles
- Anitique Linen


Voor de afwerking heb ik gebruik gemaakt van wat kant, knopen, scrappers flos, lint, pinnen, wat roosjes en een bloem van de Prima Audrey Rose Collection.

To decorate the card I've used some lace, ribbon, buttons, pins, roses and a flower of the Prima Audrey Rose Collection.



















Liefs/ Love, Lotte

4 comments:

bolletjelucky.blogspot.com said...

Hoi Lotte,deze combinatie is zeker heel leuk samen en wat is de afbeelding ontzettend mooi gekleurd en je had heel wat te kleuren!De opbouw van de kaart icm die tekststempel is ook goed gedaan,groetjes Miranda

Gretha said...

Wat een leuke combinatie heb je gemaakt met de verschillende stempels van Cuddly Buddly, heel mooi gedaan Lotte.
Groetjes Gretha

Elaine said...

Lotte this is beautiful I love the sentiment tag too its gorgeous well done Hugs Elaine

Ruth said...

This is really beautiful. I have just seen your lovely card with the roses in Papercraft Inspirations and came to your blog to tell you how beautiful it is, Ruth :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...