Saturday, July 14, 2012

Cuddly Buddly - MacFluffies 'Just one won't harm'

Hallo allemaal/ hello to you all,

Afgelopen week ben ik gevraagd om het Cuddly Buddly Design Team te komen versterken. Ik ben er echt onwijs blij mee en heb natuurlijk ja gezegd. Ik had onlangs al veel kaarten gemaakt met digistempels van Cuddly Buddly, dus ik vind het super leuk dat mijn kaarten nu als voorbeeld voor andere kaartenmakers mogen dienen.

Hier dan mijn eerste kaartje als Cuddly Buddly Design Team lid. Ik heb gekozen voor het schattige digistempeltje MacFluffies 'Just one won't harm'. En ook het scrappapier komt uit de webwinkel van Cuddly Buddly en is digitaal scrappapier. Ik heb hiervoor twee kleuren gecombineerd namelijk Colors of Christmas - Red en Colors of Christmas - Blue.























Last week I was asked to join the Cuddly Buddly Design Team. I'm so happy about it, of course I said YES! Recently I've already made a few cards using Cuddly Buddly digital stamps, so what's more fun then making sample cards to inspire other crafters.

Here's my first card as a Cuddly Buddly Design Team member. I have chosen the lovely MacFluffies 'Just one won't harm' digital stamp. And also the design paper is of the Cuddly Buddly shop, Colors of Christmas - Red and Colors of Christmas - Blue.



















Het digistempeltje heb ik uitgestanst met de Nestabilities octagons small en de Nestabilities scalloped octagons large. Aan de zijkant heb ik nog een mal van Marianne Design gebruikt, Lace Edging.
De stempel heb ik ingekleurd met Distress inkt, de gebruikte kleuren zijn:

The digital stamp has been cut out with the Nestabilities octagons small and Nestabilities scalloped octagons large. At the side, I have used a Marianne Design die, Lace Edging. The stamp image had been coloured with Distress Ink, the used colours are:
- Huid/ Skin: Vintage Photo.
- Grond/ ground: Antique Linen - Frayed Burlap.
- Cadeautjes/ Gifts: Stormy Sky, Fired Brick, Aged Mahogany, Peeled Paint, Weathered Wood.



















Verder nog wat bloemen, meeldraden en plakparels gebruikt om de kaart af te maken. En natuurlijk
de leuke tekst stempel wat ook een digistempel van Cuddly Buddly is, namelijk Twelve Christmas greetings.

I decorated the card with some flowers, stamens and some self-adhesive pearls. And of course the lovely text stamp which is also digital-stamp of Cuddly Buddly, Twelve Christmas greetings.

















Leuk dat je langs kwam op mijn blog en ik ben benieuwd wat je van mijn eerste kaartje als Cuddly Buddly DT-member vind.

Thank you for visiting my blog and let me know what you think of my first card as a Cuddly Buddly DT-member.


Liefs/ Love, Lotte

6 comments:

Corrie said...

wat een schattig kaartje Lotte

Groetjes Corrie

marion said...

Wat een supermooi kaartje Lotte. Liefs, Marion

Miranda de Groot said...

Echt een schatje.
Groetjes Miranda

Cobie said...

Super leuke kaart, Lotte!

Groetjes Cobie

Myriam said...

Je hebt een prachtige kaart gemaakt! Proficiat met je DT plaats. Ik kijk alvast uit naar al je creaties met de Cuddly Buddly stempeltjes. ;)
Liefs, Myriam

Elizabeth said...

supercute card, Lotte! Love the colors and the details and the sweet, sweet stamp! Hugs, Elizabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...