Tuesday, July 3, 2012

Cuddly Buddly - Rose Bouquet

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Allereerst heel erg bedankt voor al jullie reacties op mijn vorige kaart. Erg leuk om ze allemaal te lezen.

First of all, I want to thank you all for the lovely comments on my last post. I love to read them all.

Afgelopen week kwam ik erachter dat een nieuwe collega die sinds twee weken bij ons werk a.s. maandag jarig is! Ahhhhh, ik maak altijd de verjaardagskaarten dus toen moest ik natuurlijk snel aan de slag. Afgelopen vrijdag had ze me thuis afgezet omdat ik zelf zonder auto zat en in de rit naar mijn huis vertelde ze dat ze erg van tuinieren houdt, dus dat maakte het natuurlijk een stuk makkelijker. Ik wist het meteen, het moesten bloemen worden! De sketch die ik heb gebruikt is van de club Crazy Meiden.

Only last week I found out a new collegue of us her birthday would be next monday! Ahhh, total shock, it's my job to make all the birthday cards so I had to come up with something quickly. I was so glad that when she brought me home last Friday, because my boyfriend had to take the car that day, she told me she really liked gardening. I knew exactly what to make, it just had to be a card with flowers! The lay-out I've got on the club: Crazy girls.

Gelukkig bood de webshop van Cuddly Buddly uitkomst met prachtige digistempels van bloemen die ik zeker nog vaker ga gebruiken! Dit is de kaart die ik heb gemaakt:

Luckily, the webshop of Cuddly Buddly is having absolutely gorgeous digital stamps with flowers! I already know for sure I am going to use them a lot. This is the card I have made:


Gebruikte materialen zijn/ Used materials are:
- Creme en lichtbruin cardstock/ Cream and light brown cardstock
- Scrappapier/ designpaper: Prima Marketing - Romantique
- Digistempel/ Digital Stamp: Cuddly Buddly - Rose Bouquet
- Tekststempel/ Textstamp: CC Designs
- Swirl, Sizzix Vine with leaves
- Bloemen/ Flowers
- Martha Stewart punch: Monarch Butterfly
- Plakparels/ Self adhesive pearls
- Distress inkt/ Distress Ink: Shabby Shutters, Peeled Paint, Bundled Sage, Antique Linen


De digistempel heb ik natuurlijk weer gekleurd met Distress Inkt. De kleuren die ik heb gebruikt zijn:

The digital stamp image has of course been coloured with Distress Ink. The colours that I have used are:
- Bladeren/ Leaves: Shabby Shutters and Peeled Paint
- Bloemen/ Flowers: Dries Marigold.

Hier nog een laatste blik op de decoratie/ A final look on the decoration:



Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges/ With this card I want to participate in the following challenges:
- A and T Emerald Faeries Challenge Blog: Birthday
- Allsorts Challenge Blog: In Bloom
- Crafts and Me Challenges: Birthday

Leuk dat je langs kwam en tot de volgende blog.

Thank you for visiting and I hope to see you next time.

 
Liefs/ Love, Lotte

8 comments:

Deborah said...

Heel leuk hoor Lotte!!! Het past allemaal prachtig samen!

marion said...

Wowwwww wat een keigaaf kaartje Lotte. Liefs, Marion

Rose said...

Lotte, your beautifully colored roses look fabulous on this gorgeous birthday card. So glad to see your entry at the Crafts and Me Stamps' digi team's Birthdays challenge. Hugz, ~ Rose

brenda said...

Those roses are coloured to perfection Lotte and altogether a beautiful card.

Thanks for joining our 'In Bloom' theme at Allsorts.

B x

Corrie said...

Wat een mooie kaart Lotte
Prachtige stempel

groetjes Corrie

Femmy said...

Geweldig Lotte!
Groetjes Femmy

Melissa said...

Lovely card
Thanks for joining us at The Emerald Faerie
Hugs
Melissa

Elaine said...

HiLotte what a fabulous card , a great design ,fab image and the colour is super well done hugs Elaine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...