Tuesday, July 17, 2012

Cuddly Buddly - Spring Bouquet

Hallo allemaal/ Hi to you all,

Nieuwe volgers van harte welkom op mijn blog. Leuk dat je mij hebt weten te vinden en de rest heel erg bedankt weer voor alle leuke reacties. Afgelopen weekend ben ik weer heerlijk aan de freubel geweest en heb ik dit kaartje gemaakt met een Cuddly Buddly digistempel die ik een tijdje terug al had gekocht. De stempel is hier te vinden. Het papier is van Melissa Frances - C'est La Vie.

All my new followers I want to wish a warm welcome to my blog. So nice you have found my blog and decided to become a follower. All the others I want to thank for their comments on my last post, so thank you! Last weekend I made a card again with this lovely Cuddly Buddly digital stamp that I bought a while ago. You can find the digi-stamp here. The design paper is of Melissa Frances - C'est La Vie.



















Ik heb het plaatje weer ingekleurd met distress inkt. De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
- Bundles Sage
- Spun Sugar
- Scattered Straw

I've coloured the image with Distress Ink. The colours I've used are:
- Bundles Sage
- Spun Sugar
- Scattered Straw



















De tekst is een rub-on sticker en verder heb ik wat bloemen, vlinders en plakparels gebruikt om de kaart te versieren

The text is a rub-on sticker, next to that I used some flowers, butterflies and some self-adhesive pearls to decorate the card.



















Liefs/ Love, Lotte 

1 comment:

Corrie said...

Een hele mooie kaart Lotte

Groetjes Corrie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...