Sunday, July 8, 2012

Cuddly Buddly - Toby Tumble 'Dressing the tree'

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Heel erg bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik vind het altijd super leuk om ze te lezen!

A big thank you for all the lovely comments on my previous card. I love to read them!

Vandaag weer eens een kerstkaartje afgemaakt. Ik heb daar weer een super leuk stempeltje van Cuddly Buddly bij gebruikt, Toby Tumble 'Dressing the tree'. Het papier is van Papermania - At Christmas Time.

Today I've made this Christmas card. Again I used a super cute digital stamp of Cuddly Buddly, Toby Tumble 'Dressing the tree'. The design paper is of Papermania - At Christmas Time.












De digistempel heb ik ingekleurd met de Distress inkt markers, die ik eindelijk heb ontvangen! Het is nog wel behoorlijk wennen om ermee te kleuren. De kleuren komen anders uit dan als ik met de inkt  van de pads kleur en het blijkt voor mij toch het beste te werken om de inkt op een sheet aan te brengen en het dan met een penseel op te nemen en op je stempeltje aan te brengen. Het is dus even goed oefenen maar dat komt vanzelf.

The digital image I've coloured with the Distress Ink Markers, which I finally received last Friday. I really had to get used to the markers. The colours are different then the once on the Distress Ink pads and for me, it works best to put some ink with a marker on a sheet and then take it with a paintbrush and bring the ink to the image. So it does need some practice.


Gebruikte Distress inkt kleuren/ Used Distress Ink colours:
Gezicht, armen en benen/ Face, arms and legs: Vintage photo
Oren en wangen/ Ears and cheeks: Tattered rose
T-shirt: Peeled paint
Broek/ Pants: Antique linen
Jurk/ dress: Fired brick
Kerstboom/ Christmas tree: Peeled paint
Trap/ Stairs: Vintage photo
Sterren/ stars: Wild honey
Kerstballen/ baubles: Fired brick



















De tekststempel is van Crealies en met een lintje, wat bloemetjes en een aantal plakparels is de kaart helemaal af.

And to top it off, I used a text stamp of Crealies, some ribbon, flowers and a few self adhesive pearls.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenge/ With this card I want to participate in the following challenge:
- Scr@p -Cards Challenge blog, lint en bloemen/ ribbon and flowers.
- Papertake Weekly Challenge, anything goes
- Whimsy Stamps Challenge blog, anything goes

Liefs/ Love, Lotte

4 comments:

Jolanda said...

Prachtige kerstkaart meid, super gedaan!! vind het goed gelukt en wat een schattige stempel!! Toppie meid

Cobie said...

Wat een is dit een leuke kaart, Lotte!

Groetjes Cobie

Corrie said...

Ohhh geweldig Lotte
wat een schatje.

Groetjes Corrie

Suze said...

Prachtige kaart Lotte heel mooi van kleur en prachtig versierd, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...