Thursday, July 19, 2012

Zachte vintage kaart/ Sweet vintage card

Hallo allemaal/ Hi to you all,

De afgelopen dagen ben ik heerlijk bezig geweest met dit vintage kaartje. Ik heb haar lekker zacht en rustig gehouden. Het papier wat ik heb gebruikt is een paperpadje van Melissa Frances - Attic Treasures. Het vintage plaatje is een knipvel van Marianne Design.

The past few days I have been crafting on this sweet vintage card. I kept her peaceful and quiet, because I thought it really suited that way. The paper I used if of a paperpad by Melissa Frances - Attic Treasures. The vintage picture is a sheet of Marianne Design.






















Verder heb ik wat lint, een bedeltje, plakparels en wat bloemetjes gebruikt om het kaartje lekker op te fleuren. De swirl is een mal van Sizzix, vine with leaves.

For the rest I used some ribbon, a charm, self-adhesive pearls and some flowers to decorate the card. The swirl is a Sizzix die, vine with leaves.


Liefs/ Love, Lotte

5 comments:

Miranda de Groot said...

Wat mooi met die zachte kleuren.
Groetjes Miranda

Cobie said...

Prachtige kaart, Lotte!!

Groetjes Cobie

marion said...

Wauw wat mooi !! liefs, Marion

Corrie said...

Wat een mooie kaart Lotte
Groetjes Corrie

bolletjelucky.blogspot.com said...

Hoi Lotte,je zegt het zelf al een mooie zachte,lieve vintage kaart.Ik vindt hem prachtig!groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...