Monday, August 27, 2012

Cuddly Buddly - Dainty Kitty

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige kaarten.

Thank you all for the lovely comments on my previous posts.

Hier ben ik weer met mijn Cuddly Buddly kaart van deze week. Toen ik dit schattige stempeltje in de shop zag was ik er meteen verliefd op. Is het geen schatje? De digistempel is van Karen Middleton en heet: Dainty Kitty. Ook het scrappapier wat ik voor de kaart gebruikt heb is digitaal scrappapier van Cuddly Buddly en is van Barbara Anne Williams met de naam: Alonzo's Kitchen - Chocolat Lovers. De tekst is een digistempel van Kim MacFarlane en heeft de naam Twelve round greetings - Mixed.

Here I'm again with my Cuddly Buddly card of this week. When I say this cuttie in the shop I immediately fell in love with her. Just so cute, isn't she? The digital stamp is a Karen Middleton stamp named: Dainty Kitty. The paper I used is also digital paper by Cuddly Buddly named Alonzo's Kitchen - Chocolate lovers by Barbara Anne Williams. And of course also the sentiment is of Cuddly Buddly named, Twelve round greetings - Mixed by Kim MacFarlane.























De digistempel heb ik ingekleurd met Distress Inkt. De kleuren die ik daarvoor heb gebruikt zijn:

I've coloured the digital stamp image with Distress Ink. The colours I've used are:
- Antique Linen
- Frayed Burlap
- Walnut Stain
- Victorian Velvet
- Faded Jeans
- Wild Honey
- Black Soot



















Verder heb ik wat bloemetjes toegevoegd, een paar vlinders gemaakt met de Martha Stewart pons Monarch Butterfly, touw om de kaart gedaan en met een pearl pen wat parels aangebracht.

I decorated the card with some flowers, butterflies made with the Martha Stewart punch Monarch Butterfly, some twine and I used the pearl pen to add some pearls.


Liefs/ Love, Lotte

2 comments:

Miranda de Groot said...

Aaah wat een schatje.
Groetjes Miranda

marion said...

ohhh dat is een mooie ! prachtige stempel ! Liefs, Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...