Monday, September 17, 2012

Achterstallig onderhoud

Hallo allemaal,

Hier even een snelle post, met wat kaartjes waarvoor ik voor onze vakantie geen tijd meer had om ze hier nog te plaatsen. Ik wil ze graag toch nog even laten zien dus hier komen ze.























Dit kaartje had ik nog voor Cuddly Buddly gemaakt. Via de button hiernaast in mijn side bar kom je op de website van Cuddly Buddly. In de Ideas Gallery staat welke producten ik gebruikt heb op deze kaart.






















Dit kaartje alweer een tijdje geleden gemaakt voor de ketting op de club van Nellie Snellen. De foto is niet zo scherp geworden want ik heb hem in de schemer gemaakt omdat de kaart op de post moest de volgende dag.

Ik hoop dat jullie de kaartjes weer leuk vonden. De volgende post zal ik weer wat uitgebreider maken.


Liefs/ Love, Lotte

3 comments:

Corrie said...

Wat zijn ze mooi Lotte

Liefs Corrie

marion said...

Wat een bjoeties, liefs, Marion

Anonymous said...

wow, this one is good, gonna use for another sport but i think it'll be just as good, BIG thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...