Tuesday, October 9, 2012

Cuddly Buddly - Little Lu 'Look what I found'

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Allereerst heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn vorige bericht en nieuwe volgers van harte welkom.

First of all thank you all very much for all the lovely comments on my last post and I want to wish new followers warm welcome.

Zo na de vakantie is het altijd lastig weer in je ritme komen. Even weer mijn tijd en energie zien te verdelen tussen mijn werk en mijn hobby. Vorige week weer begonnen met een kaart voor Cuddly Buddly en dat is deze geworden. Is het geen schatje?

After the holidays it's always hard to find the rithme again. Dividing my time again between work and hobby. Last week I started making a card for Cuddly Buddly and that's this one. Isn't she cute?



















De stempel is een nieuwe stempel van Pachela Studios - Little Lu. Deze heet, Look what I found en kun je hier vinden. De tekst die ik heb gebruikt is ook nieuw en van Kim MacFarlane - Silent Night.
De digi stempel is natuurlijk weer ingekleurd met Distress inkt. De kleuren die ik heb gebruikt zijn:

The digi-stamp I used if a new one of Pachela Studios - Little Lu. This one is called, Look what I found and u will find it here. The text I used is also new and of Kim MacFarlane, called Silent Night. Of course I coloured the image with Distress Ink, the colours I used are:
- Vintage Photo
- Pine Needles
- Antique Linen
- Tea Dye
- Faded Jeans
- Weathered Wood

Verder heb ik gebruikt/ To decorate I used:
- Nestabilities - Scallop Octagon
- Nestabilities - Octagon
- Borderabilities - Snowflake Border
- Doily
- Charm/ Bedeltje
- Ribbon/ Lint
- Brad/ Splitpen
- Flowers/ Bloemen
- Self Adhesive pearls/ Plakparels

Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer. Thank you for visiting and see you next time.


Liefs/ Love, Lotte 

3 comments:

marion said...

ahhhh wat een schatje, liefs, Marion

Cobie said...

Wat een super leuke kaart Lotte!

Groetjes Cobie

Ankie vd Polder said...

Wat een schatje is dit. Leuk gedaan. Groetjes, Ankie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...