Monday, October 29, 2012

Vintage French Kiss

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Hier ben ik dan met mijn laatste vintage kaart die ik een tijdje terug al had gemaakt. Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van Glitz - French Kiss. Het is prachtig donker papier en perfect voor vintage kaarten. Het vintage plaatje is natuurlijk weer van Marianne Design.

Here I'm with my last vintage card that I made a while ago. For this card I used paper of Glitz called French Kiss. It's beautiful dark paper which is perfect for vintage cards. The vintage picture is of course of Marianne Design.




















Andere gebruikte materialen/ other used materials:
- Lint/ Ribbon
- Kant/ Lace
- Distress Inkt/ Distress Ink
- Martha Stewart pons/ punch: Monarch Butterfly
- Splitpen/ Brad
- Bedeltje/ Charm
- Nellies Fancy Dies Oval
- Nellies Fancy Dies Shapes sunflower
- Plakparels/ Self adhesive pearls
- Bloemen/ Flowers
- Pinnen/ Pins

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn serie vintage kaarten vonden, dus laat gerust een berichtje achter. Leuk dat je weer langs bent geweest!

I'm very curious what you think of my little set of vintage cards, so feel free to leave a comment. Thank you for visiting my blog.


Liefs/ Love, Lotte

4 comments:

Ankie vd Polder said...

Oh prachtig Lotte, erg sjiek. Groetjes, Ankie

marion said...

Schitterend vintagekaartje Lotte, liefs, Marion

Corrie said...

Wat een plaatje Lotte

Groetjes Corrie

Cobie said...

Geweldig! Wat een Schitterende kaart heb je gemaakt Lotte!

Groetjes Cobie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...