Sunday, October 21, 2012

Vintage Tea - Thyme

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Pfff soms is het moeilijk om wat tijd te vinden mijn blog bij te houden. Ik loop dan ook een beetje achter. Onlangs heb ik een aantal vintage kaarten gemaakt. Ik vind ze altijd zo mooi en geschikt voor elke gelegenheid. Dit is de eerste die ik jullie wil laten zien.

Sometimes it's hard to find the time to keep my blog updated. I'm a bit behind but I will try to catch up. In the past few weeks I made a few vintage cards. I love them, because they suit every occasion. This is the first one I want to show to you.




















Het papier wat ik op de kaart heb gebruikt is Tea Thyme van Prima Marketing. Dat is zulk mooi papier en het paste perfect bij het vintage plaatje van één van de vintage vellen van Marianne Design.

The paper I used is of Prima Marketing - Tea Thyme. It's beautiful paper and it suits very well to the vintage picture of Marianne Design that I used.

Gebruikte materialen zijn verder/ Used materials are:
- Lint/ Ribbon
- Splitpen/ Brad
- Bedeltje/ Charm
- Distress Inkt/ Distress Ink
- Martha Stewart pons/ punch - Doily lace
- Martha Stewart pons/ punch - Monarch butterfly
- Bloemen/ Flowers
- Pinnen/ Pins
- Plakparels/ Self adhesive pearls

Met deze kaart wil ik mee doen aan de Challenge op de blog van Hobbyvision. Het thema is deze keer: maak een vintage kaart of tag.

With this card I want to participate in the Hobbyvision Challenge, with the theme Vintage.

Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden dus laat gerust een reactie achter.

I'm very curious what you all think of this card, so please feel free to leave a comment.


Liefs/ Love, Lotte

5 comments:

Corrie said...

Wat een mooie kaart Lotte

Groetjes Corrie

Cobie said...

Prachtige kaart Lotte. Vintage kaarten hebben bij mij ook de voorkeur hoor, er zijn zoveel van die mooie plaatjes.

Groetjes Cobie

Erica ♥ said...

Wat een prachtige kaart zeg,
geweldige kleuren, gewoon super.

Grtjs Erica ☼

Lydia said...

Mooi hoor dit kaartje. Dank je voor het mee doen met de challenge bij HobbyVision , heel veel succes.
Groetjes Lydia

Jenine said...

Wauw, hij is prachtig Lotte!

Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision challenge, heel veel succes.

Groetjes, Jenine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...