Sunday, November 18, 2012

Teddy Bo - Stork baby

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Allereerst wil ik alle nieuwe volgers van harte welkcom heten en iedereen bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige berichten. Begin november heeft een collega een dochtertje gekregen, Julia is haar naam. Natuurlijk wilde ik een kaartje maken om de ouders met hun dochtertje te feliciteren.

First of all welcome to my new followers and thank you all for the lovely comments on my previous posts. Beginning of November a collegue of mine got a daughter, Julia is her name. Of course I had to make a card to congrat the new parents with their daughter.






















De materialen die ik gebruikt heb voor de kaart zijn/ The materials that I used on the card are:
Docrafts, Papermania - Capsule Boysenberry
Craft and white cardstock
Teddy Bo - Stork baby
Distress Inkt
Marianne Design - LR0154, LR0111, LR0112, LR0116
Nellie Snellen - MFD043
Martha Stewart pons: Monarch Butterfly
Lint/ Ribbon
Bedeltjes/ Charms
Plakparels/ Self adhesive pearls
Splitpennen/ Brads
Kant/ Lace
Touw/ Twine
Jute
Bloemen/ Flowers
Spacers


Liefs/ Love, Lotte

2 comments:

marion said...

Wow, what een keigaaf kaartje ! Liefs, Marion

Anita Meijer said...

Hoi Lotte, via via kwam ik op je blog terecht en wat maak je mooie kaarten zeg, dit vind ik ook zo een plaatje, super. Ben meteen volger bij je geworden, gezellig.
Groetjes van Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...