Tuesday, December 18, 2012

Clubdag project Scrap en Stempel

Hallo allemaal/ Hello to you all,

In oktober hadden we de clubdag van de club Scrap en Stempel. Bij deze club zit ik in het beheerstersteam dus we hebben natuurlijk voorbeelden gemaakt van het project voor de clubdag.

Last October, we had a club day of the crafting club Scrap and Stamp. At this club I'm one of the operators and of course we had to make a few examples of the club day project.

Mijn voorbeeld heb ik in kerstuitvoering gemaakt. Dit is ook de reden dat ik hem nog niet eerder hier kon laten zien want ik heb de kaart voor mijn ouders gemaakt en die kijken regelmatig hier op mijn blog wat ik allemaal maak en de kaart moest natuurlijk wel een verrassing blijven. Maar afgelopen weekend heb ik de kaart gegeven dus nu kan ik hem hier eindelijk laten zien. Dit is hem:

I made my example in Christmas style, which is the reason I wasn't able to show it earlier. Because I made the project as a Christmas card to give to my parents and they check my blog on a daily basis, so it wouldn't have been a surprise if I already would have shown it on here. But last weekend I gave them the card, so now I can finally show what I made:























De materialen die ik heb gebruikt zijn/ Materials that I used are:
- Scrappapier/ Designpaper: Simple Stories - 25 Days of Christmas
- Tim Holtz stempels/ stamps
- Distress Inkt/ Distress Ink
- Martha Stewart punch: Swirkling Lace
- Marianne Design: swirls
- Kant/ Lace
- Splitpen/ Brad
- Bedeltje/ Charm
- Plakparels/ Self Adhesive pearls
- Lint/ Ribbon















Alles bij elkaar vond ik het erg mooi geworden en mijn ouders vonden het een schitterende kerstkaart. Wat vinden jullie ervan? Laat gerust een berichtje achter en tot de volgende keer.

All together I think it's beautiful and my parents loved it! What do you think of this Christmas card? Don't hesitate to leave a comment and thank you for visiting.



3 comments:

Jolita said...

Wauw Lotte, echt PRACHTIG! Helemaal kerst in traditionele sfeer. Erg mooi.
Groetjes, Jolita

Anita Meijer said...

Hij is schitterend Lotte, wat een mooie details en kleuren heb je gebruikt, daar zullen je ouders wel heel blij mee zijn.
Groetjes van Anita

nicolet said...

Je kaart is echt superleuk geworden!! Ik denk dat je ouders er erg blij mee zullen zijn!
Groetjes Nicolet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...