Thursday, December 20, 2012

Crafty individuals Christmas card

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige berichten. Ik vind ze altijd zo leuk om te lezen! Nu wil ik jullie de kerstkaart laten zien die ik voor mijn zusje en haar vriend heb gemaakt dit jaar. Ik heb hem gemaakt met de Crafty individuals stempel die ik vorige jaar van haar voor mijn verjaardag heb gemaakt. Dit is de kaart die ik gemaakt heb:

Thank you all for the lovely comments on my previous posts. I love reading them all. Now I want to show you all the Christmas card that I gave to my sister this year. I made it with the Crafty individuals stamp that I got from here for my birthday last year. This is what I made for her:




















Gebruikte materialen zijn/ Used materials are:
- Crafty individuals stamp
- Tekststempel/ Text stamp Crealies
- Embossing poeder/ Embossing powder
- Scrappapier/ Design paper: Bo Bunny Snowfall Collection
- Lint/ Ribbon
- Bedeltje/ Charm
- Plakparels/ Self Adhesive pearls
- Nellie Snellen Shape dies - 5-point star



3 comments:

marion said...

Prachtige kleurencombi en schitterend kaartje,liefs,Marion

Anita Meijer said...

Wat een schitterende kaart Lotte, prachtig dat blauw met bruin, een plaatje om te zien.
Groetjes van Anita

Nicole said...

Een prachtige kaart, Lotte. Daar zal je zus zeker blij mee zijn.

Leuk dat je ons team bij CCWS komt versterken. Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen.

Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2013!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...