Monday, December 17, 2012

IJsvogel

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaart. Super leuk om ze te lezen.

In november was mijn schoonvader jarig. Hij is een ontzettende vogellaar. Hij gaat vaak de natuur in om vogels te tellen, geeft deze door op websites maar houdt zelf ook elk jaar een kaart bij met welke vogels hij dat jaar gezien heeft.

Aangezien hij zo gek is van vogels moest ik natuurlijk wel een kaart met een vogel maken. De ijsvogel is in Nederland toch heel speciaal en daardoor ook voor mijn schoonvader. Dit is de kaart die ik voor hem heb gemaakt.
























Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.


 

4 comments:

Gretha said...

prachtige kaart Lotte, dit komt ook omdat ik net als je schoonvader ook dol op vogels ben, als ik weer een bijzondere vogel heb gespot tijdens het wandelen, kan ik daar helemaal op kicken hihihi.
Je schoonvader zou de kaart wel prachtig hebben gevonden.
Lieve groetjes Gretha

Jolita said...

Prachtige kaart Lotte en het is inderdaad een heel mooi plaatje.
Groetjes, Jolita

marion said...

Wat een schitterend kaartje, prachtig gekozen en zo in balans met kleurtjes, liefs, Marion

Hetty said...

Wat een prachtige kaart,leuk patroon en de juiste kleuren er bij geborduurd.
Groetjes Hetty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...