Sunday, December 23, 2012

Kaartenhanger/ Card hanger Nellie Snellen

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Welkom aan al mijn nieuwe volgers. Super leuk dat jullie mijn volger zijn geworden. Ook iedereen bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige berichten.

In oktober ben ik naar de clubdag van de club van Nellie Snellen geweest. Het was een ongelofelijk leuke en gezellige dag. En het pakket en het project waren echt fantastisch. Het project was om een kaartenhanger te maken. Met lange linten eronder om kerstkaarten aan te hangen. Tja ik dacht voor wie ga ik dit nu maken want met katten in huis wordt dit niets. Ik heb katten, mijn ouders hebben katten, mijn zusje heeft katten.... Oma!!!!! Die heeft geen katten. Dus ben ik aan de slag gegaan en heb de kaartenhanger speciaal voor mijn oma gemaakt. En ze was helemaal trots en blij ermee toen ik hem gaf. Dit is hem geworden:

First of all a warm welcome to all my new followers, and thank you for all the lovely comments on my latest posts.

In October I visited the club day of the club Nellie Snellen on clubs.nl. It was an incredible day, with a beautiful project and package of crafting supplies. The project was to make card hanger ( I have no idea how to translate it else way). You could place some Christmas cards on the ribbon hanging beneath. When I saw the project I started thinking.... to whom I should make this hanger. I have cats, my parents have cats, my sister has cats.... Grandma!!!! She doesn't have cats. So I started and made this hanger especially for my grandmother. And she was so proud and happy with it, when I gave it so her. This is what is became:























De materialen die ik voor de hanger heb gebruikt zijn/ The materials I used are:
- Cardstock
- Scrapapier/ Designpaper: Papermania - Home for Christmas
- Stempel/ Stamp: Crafty Individuals - CI 164
- Different Colors tekststempel/ textstamp: Wintergeluk
- Distress Inkt/ Distress Ink
- Splitpen/ Brad
- Kralen/ Beads
- Spacers
- Bedeltje/ Charm
- Lint/ Ribbon
- Kant/ Lace
- Nellies Multi Frame Die MFD015 "Christmas tree"
- Nellies Shape Dies SD005 Hulst takje
- Nellies Shape Dies SD004 "Kerst-bloemen"
- Nellies Shape Dies SD002 "bloemen swirl"
- Pontura paint

















Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer!

Thank you for passing by and I hope to see you again next time.

3 comments:

Chantal said...

Jaaaaaa dit is werkelijk een bjoetie van de bovenste plank Lotte! supersss! Lieve groetjes, chantal

nicolet said...

OOH die is echt schitterend geworden Lotte!!
Groetjes Nicolet

Wilma said...

Supergaaf Lotte!
Dat papier is geweldig,he...
Fijne 2e Kerstdag!
Liefs, Wilma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...