Thursday, January 31, 2013

Cuddly Buddly - Kim's Digistamp 'Twinkle Toes'

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Iedereen weer super bedankt voor alle leuke reacties en nieuwe volgers van harte welkom hier. Vorig weekend met de dooi voelde ik de lente al komen lol. Ik heb er helemaal zin in en ben de winter zat. Vandaar dat ik helemaal 'in the mood' was voor een lentekaartje voor Cuddly Buddly, en dit is de kaart die ik heb gemaakt. 

Everybody thank you for all the lovely comments and my new followers welcome on my blog. Last weekend I totally felt like making a spring card. I'm done with the winter for this year and I'm really longing for spring. So I made a spring card for Cuddly Buddly, and it's this one that I made. 


Materialen/ Materials:
Stamps: Kim's digistamp 'Twinkle Toes' and 'Twelve round greetings - mixed 2'
Colour medium: Distress Ink
Decoration: Doily, Flowers, pearls

Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer. 

Thank you for passing by and I hope to see you again next time. 

7 comments:

Jolanda said...

Mooi geworden meid!

Deborah said...

Een schatje zeg! Heerlijk zachte zomerse kleurtjes ;-) Dat heb ik nu net nodig :-D
Groetjes Deborah

Corrie said...

Prachtig kaartje Lotte
Mooie kleuren

groetjes Corrie

nicolet said...

Wat een lief schatje! Krijg je idd een lentegevoel van...
Groetjes Nicolet

Rachel said...

Prachtig kaartje! Ik ben meteen volger geworden.....snuffel nog even verder!
groetjes Rachel

Wilma said...

Laat de lente inderdaad maar komen...:-)
Schattig kaartje!!
Fijne zondag!
Liefs, Wilma

Chantal said...

Wat is dit supermooi Lotte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...