Sunday, January 13, 2013

Geboortekaartjes

Hallo allemaal,

Hier even een kort berichtje deze keer. In december vroeg een collega me om twee geboortekaartjes te maken, één voor een jongen en één voor een meisje. Ik heb vorige week deze kaartjes gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Kan het kaartje met groen-geel voor een jongen?






















Aangezien ik altijd vind dat mensen iets te kiezen moeten hebben ga ik er aankomende week nog twee maken. Dan kan ze kiezen welke ze wil hebben.






















Ik ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden. Laat gerust een berichtje achter om het me te  vertellen.

3 comments:

Anita Meijer said...

Oh wauw ik vind ze allebei helemaal schattig Lotte, wat een plaatjes heb je gemaakt, super.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com said...

Wat mooi Lotte,zo fijntjes en ik vindt groen/geel prima gaan voor zowel een jongen als een meisje,lieve groetjes Miranda

Chantal said...

Wauw Lotte, wat een prachtige kaarten weer meis! Lieve groetjes, Chantal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...