Monday, January 28, 2013

Kaartjes-Inspiratie Challenge Blog

Hallo allemaal,

Nou, hoe leuk is het als je na een dagje freubelen thuis komt en je vind een e-mail in je mailbox of je in het Design Team van een nieuwe challenge blog wil komen? Super gaaf!! Ik heb natuurlijk meteen JA gezegd.

Het gaat om de Kaartjes-Inspiratie Challenge blog (klik op het logo hieronder).











We gaan op 17 februari starten met het groene team, en dat is mijn team. En het zullen leuke algemene challenges worden waar iedereen aan mee kan doen. Dus ik zou zeggen wordt volger van onze challenge blog en doe gezellig mee!

10 comments:

Wilma said...

Wat leuk...zeker als je gevraagd wordt :-)
Alvast heel veel DT-plezier!!
groetjes, Wilma

Kimmie said...

Hoi Lotte

Super leuk!!
Ben ook super blij dat je JA hebt gezegd toen ik je vroeg.
En iedereen mag gezellig komen mee doen hoor!

XXX Kim

bolletjelucky.blogspot.com said...

Gefeliciteerd,wat leuk dat je gevraagd bent hiervoor Lotte,ik kom zeker een kijkje nemen,lieve groetjes Miranda

Jolanda said...

Gefeliciteerd hoor, super leuk!! ben benieuwd wat het gaat worden allemaal! Heel veel succes

Anita Meijer said...

Wat supergaaf voor je Lotte, gefeliciteerd. Helemaal top weer.
Liefs van Anita

Zw@@n said...

Wat leuk, Lotte. Gefeliciteerd en heel veel plezier daar. Liefs, Wilma

Diana said...

Gefeliciteerd Lotte!! Veel plezier met je nieuwe "job"
Groetjes Diana.

Chantal said...

Wat gaaf Lotte! Heel veel succes met je nieuwe job en jullie opstart van een nieuw challengeblog! Ik ben volger geworden!

Corrie said...

Hey wat leuk Lotte
gefeliciteerd en heel veel design plezier toegewenst
groetjes Corrie

Milnie said...

Gefeliciteerd met je welverdiende DT job!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...