Saturday, January 26, 2013

Vintage and flowers

Hallo allemaal/ Hi all,

Vorig weekend heb ik heerlijk zitten freubelen en heb ik deze vintage bloemenkaart gemaakt. Het is wat anders dan ik normaal gesproken maak dus ik moest er even aan wennen maar ik vind het toch wel mooi geworden. De sketch die ik voor deze kaart heb gebruikt is van de challenge van Hobbyshop favoriet. Ik wil dan ook graag mee doen met deze kaart aan de challenge.

Last weekend I had such a nice crafting day, while making this vintage flower card. It's something different then I normally make, so I had to get used to it but I think is worked out nice. The sketch I used for this card is of the challenge blog: Hobbyshop Favoriet. I want to participate in the challenge with this card.  























Gebruikte materialen/ Used materials: 
Papier/ Paper: BoBunny - Gabrielle collection
Stempel/ Stamp: Sizzix Stamp & Framelits Die Set - Butterflies 3
Kleurmedium/ colour medium: distress ink
Pons/ Punch: Martha Stewart - Monarch Butterfly and Lace
Anders/ other: Brad, charm, pins, flowers, crochet flower and pearls


10 comments:

Claudia said...

Heel anders, maar zeker niet minder mooi. Prachtig, die pasteltinten.

Groetjes, Claudia

Chantal said...

Supermooi is je kaart Lotte!

marion said...

Wat een bjoetie van een kaart, liefs, Marion

Jolara said...

super leuk liefs joyce

Anita Meijer said...

Oh wauw Lotte helemaal mijn ding, de kleuren helemaal top, ik vind het een beauty geworden. Helemaal super gemaakt.
Liefs van Anita

nicolet said...

Prachtig kaartje Lotte!
Groetjes Nicolet

Corrie said...

Prachtig kaartje Lotte
Groetjes Corrie

Astrid said...

Wat een geweldige kaart Lotte, prachtig !!

Liefs Astrid

petpan said...

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
Leuk dat je mee doet aan de wedstrijd van de Hobbyshop favoriet.
Groetjes Wendy.

Hanneke said...

Mooie kaart Lotte! Leuk zeg met dat gehaakte bloemetje erop! Groetjes, Hanneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...