Wednesday, February 20, 2013

#61 - Christmas Challenges {with sketches}

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Vandaag is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Christmas Challenges {with sketches}. En deze keer had ik de eer om een sketch te maken voor de challenge. Ik heb mijn best gedaan om iets leuks voor jullie te maken dus ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Dit is de kaart die ik heb gemaakt. 

Today, a new challenge starts at Christmas Challenges {with sketches}. This time I've got the honor to make you all a nice sketch. I did my best to make you something nice, so let me know what you think of it. This is the card that I made as an example.


Materialen/ Materials: 
Paper: Maja Design - Vintage winter
Stamp: Crafts and Me - Twilight
Colour medium: Distress Ink
Text: Crealies
Dies: Joy!Crafts - hoekje franse lelie 6002/0136 en Floral Flourished hart 6003/0005
Punch: Martha Stewart - Arch Lattice
Embellishment: Flowers, Pins and Pearls

Natuurlijk hebben we ook deze week weer een leuke sponsor en dat is deze keer: Crealing.



Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer. 

Thank you for visiting my blog, and I hope to see you around next time again.

20 comments:

nicolet said...

Wat heb je een schitterend kaartje gemaakt met de sketch! De sketch is ook echt super!
Groetjes Nicolet

Nicole said...

Al vanaf dat ik 'm voor het eerst zag, vond ik het een prachtige kaart en dat vind ik nog steeds. Je schets is trouwens ook heel leuk om mee te werken. Toppie Lotte!!

Carol said...

Very pretty Lotte, lovely colours. Carol x

marion said...

wow schitterend meis, liefs, Marion

Ghea said...

Wat een schitterend kaartje Lotte, en van je stempel digi ben ok helemaal weg, zij is beeldschoon.
Liefs ghea

Wilma said...

Hoi Lotte,
Wat heb je een leuke sketch gemaakt, bedankt!
Je kaartje is prachtig!!
Liefs, Wilma

Anita said...

je kaart is echt prachtig geworden

groetjes Anita

Jolanda said...

Prachtige kaart Lotte, heerlijke kleurencombinatie! En bedankt voor mooie sketch!!

Renata said...

Wow, Lotte wat een prachtig kaartje. Mooie stempel heb je gebruikt en supermooi ingekleurd! Liefs, Renata.

Corrie said...

wat een prachtige kaart Lotte
Groetjes Corrie

Anita Meijer said...

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Lotte, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Chantal said...

Wauw Lotte, je kaart is schitterend geworden! Lieve groetjes, Chantal

Hanneke said...

Wat een mooie kaart is het geworden Lotte! Groetjes hanneke

Betina said...

een prachtig kaartje Lotte en de sketch was ook super om mee te werken

Liefs Betina

Jolanda Klein said...

Prachtige kaart Lotte!!

Crea Astrid said...

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur en prachtig ingekleurd.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Zw@@n said...

Prachtige kaart en sketch, Lotte. Dat afdrukje heb je mooi gekleurd.
Liefs, Wilma

Miranda said...

Wat een super mooie kaart Lotte.
En je sketch is ook geweldig.
Prachtige stempel heb je gebruikt, en heel mooi gekleurd.
Groetjes Miranda

Durvina said...

Wat een mooie en stijlvolle kaart.

groetjes, Durvina

Diana said...

Wat een plaatje Lotte, Schitterend! Die stempel is supergaaf.
Groetjes Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...