Friday, February 15, 2013

Cuddly Buddly - Karen Middleton 'Gentlest touch'

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Hier mijn tweede kaart voor de release van de nieuwe Karen Middleton digistempels bij Cuddly Buddly. Opnieuw met een super gave engel met weer een fantastisch jurk om te kleuren. Deze keer heb ik voor frisse kleuren gekozen. De sketch die ik voor deze kaart heb gebruikt is beschikbaar gesteld op de club Cutie Kaarten Vitrine.

Here my second card of the new Karen Middleton stamp release on Cuddly Buddly. Again with one of these lovely angels with pretty dresses. This time I used some fresh colours in this card.

 

Materialen/ Materials:
Colour medium: Distress Ink.
Punch: Martha Stewart - Monarch Butterfly
Dies: Marianne Design - LR0226, LR0159, LR0151.
Embellishment: Lace, pearls, Flowers

Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.

Thank you for passing by and I hope to see you around next time again.

6 comments:

Claudia said...

Ik vind allebei je kaartjes helemaal geweldig!

Groetjes, Claudia

Corrie said...

deze is ook erg mooi Lotte
Fijn weekend
Groetjes Corrie

Gibmiss said...

Hi lotte
Fabulous card ... Love it....
Hugs Sylviie xxx

Anita Meijer said...

Oh wauw Lotte wat heb je een mooie kaart gemaakt weer, zo mooi dat sfeertje en de kleur blauw, super.
Liefs van Anita

Chantal said...

Ik ben helemaal wauwsa van deze kaart Lotte! Schitterend uitgevoerde sketch van onze club! Lieve groetjes, Chantal

Karen Middleton said...

Lovely colour choices Lotte!
Hugs ~ Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...