Wednesday, February 13, 2013

Cuddly Buddly - Karen Middleton 'Wings of a dove'

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Allemaal erg bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaarten. Nieuwe volgers van harte welkom hier op mijn blog, leuk dat je besloten hebt me te gaan volgen. 

Thank you all for all the lovely comments on my previous cards. All new followers welcome, great you have decided to start following me.  

Cuddly Buddly heeft vandaag nieuwe digistempels van Karen Middleton toegevoegd aan de webwinkel en ik vind ze helemaal geweldig. Het inkleuren van de jurken vind ik zo gaaf, daar ben ik vaak uren mee bezig. Dit is de eerste kaart die ik voor de release gemaakt heb. De sketch die ik voor deze kaart heb gebruikt is beschikbaar gesteld voor de wedstrijd op de club: Scrap en stempel. 

Cuddly Buddly had a new release of digistamps by Karen Middleton, and I absolutely love them! Colouring the dresses is just awesome to do, and often takes me hours. This is the first card in this release. 



Materialen/ Materials
Paper: Marianne Design Pretty papers bloc - Birds & Flowers and Eline's Pale Pastels.
Punch: Martha Stewart punch - Monarch Butterfly
Colour medium: Distress Ink
Embellishment: Flowers, Jute, Ribbon, Charm, Pins and Pearls

Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden, leuk als je een berichtje achterlaat. 

I'm curious what you think of my card, I would be very pleased if you leave a comment. 

4 comments:

Anita Meijer said...

wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt Lotte, ik vind het werkelijk een beauty, zo mooi die kleuren ook. Top weer.
Liefs van Anita

Jolanda said...

Schitterende kaart Lotte, prachtig gemaakt@!

Chantal said...

Dit is gewoonweg te mooi!!! Super Lotte!

Corrie said...

Wauwww Lotte wat een pracht kaart
Groetjes Corrie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...