Monday, February 25, 2013

Roze en bloemen

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige berichten. Zijn jullie allemaal bijgekomen van het weekend? Ik inmiddels weer wel, zaterdag was mijn vriend jarig en hebben we zijn verjaardag gevierd. En gisteren was mijn zusje jarig, dus we gingen gewoon door en hebben gisteren haar verjaardag gevierd. Erg leuk en gezellig, maar wel een druk weekend zo. De kaart die ik voor Roland had gemaakt hebben jullie al gezien maar ik heb natuurlijk ook een kaart voor mijn zusje Pauline gemaakt en dat is deze. 



Toen ik het model zag op internet vond ik het zo leuk met een doorkijk raampje dat ik het ook wilde maken, dus dit is mijn uitvoering. Ik heb het model gezien op de club: de Gouden naald. Wat vinden jullie van deze kaart? 

11 comments:

Anita Meijer said...

Nog gefeliciteerd met je vriend en zus Lotte en wauw wat een supermooie kaart heb je gemaakt voor je zus, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Wilma said...

Hoi Lotte,
Gefeliciteerd met Roland en Pauline!
...had ik natuurlijk vanochtend al van Astrid gehoord :-)
Wat een lief kaartje voor haar, super!
groetjes, Wilma

Chantal said...

Van harte Lotte met je zus!! En je kaart.... jaaaaaaa geweldig gewoonweg meis! Lieve groetjes, Chantal

Betina said...

alsnog van harte gefeliciteerd en je kaart is prachtig!!

liefs Betina

Priskilla said...

Gefeliciteerd met je zus en je kaart is helemaal mooi, prachtig gedaan!

Groetjes, Priskilla

Jolanda said...

Gave kaart meid en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd he ;o)

Corrie said...

Wat een prachtig kaartje Lotte
Groetjes Corrie

Hennie Kloppenburg said...

Wat een prachtige kaart met mooie frisse kleuren!
groetjes, Hennie

Lotte said...

Dank jullie wel allemaal voor alle leuke berichtjes. Lieve groetjes Lotte

Nicole said...

Prachtig Lotte!!! Mooi borduursel. Liefs, Nicole

trijntje said...

IK vind deze kaart supermooi Lotte. Heel erg mooi gemaakten prachtige kleuren.Groeten Trijntje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...