Sunday, February 10, 2013

Stampin Up - Workshop dag

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik bij een workshop dag van Stampin Up geweest. Het werd georganiseerd door een vriendin van mij en er kwam een Stampin Up demonstratrice om de workshops te geven en uitleg te geven over de producten van Stampin Up. Dit is het resultaat van de workshop dag: 





Het was echt onwijs leuk en gezellig. Bedankt Janneke en Carmen voor de onwijs leuke dag. Ik vond het leuker dan verwacht want ik wist niet of het echt iets voor mij was, maar dat is het zeker wel. Ik ben dan wel meer voor de combinatie van de stempels met scrappapier zoals op de vierkante kaart te zien is. Maar het zijn schitterende producten om mee te werken. Helaas hangt er ook een heel stevig prijskaartje aan....

10 comments:

Anita Meijer said...

Wauw Lotte ze zijn prachtig geworden je kaartjes, je hebt in ieder geval heel veel aan de workshop gehad zo te zien, helemaal super.
Liefs van Anita

marion said...

Wat een schitterende kaartjes, liefs, Marion

Marja Sch said...

Geweldig gedaan hoor. Gr Marja

Jolara said...

wat een leuk resultaat, zien er mooi uit ! Liefs joyce

Corrie said...

Wat een prachtige kaarten Lotte, leuk zo'n workshop zo doe je weer hele andere ideeën op

Groetjes Corrie

Zw@@n said...

:) Ze zijn heel mooi, Lotte. Ik vond het heel leuk je weer te zien en ik heb het ook erg naar mijn zin gehad.
Liefs, Wilma

Chantal said...

Wauw Lotte, wat een prachtige kaarten en wat gezellig dat jullie met z'n allen zo'n workshop hebben gedaan! lieve groetjes, Chantal

Wilma said...

Ze zijn super Lotte!
Wat was het gezellig...leuk om je weer gezien en gesproken te hebben!
Liefs, Wilma X

nicolet said...

Ze zijn schitterend Lotte!!
Groetjes Nicolet

creacora said...

Ze zijn heel erg leuk Lotte ,een mooie stijl want niet iedereen houd van cute stempeltjes he .

groetjes Cora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...