Friday, February 15, 2013

Verjaardagskaart - Thema 'Reizen'

Hallo allemaal,

Volgend weekend is mijn vriend jarig en tja, dan wil je toch iets bijzonders maken. Zo moeilijk vind ik dat altijd voor een man. Wij vrouwen doen al gauw te veel frutsels op mannenkaarten, dus nee dit moest een vrij simpel kaartje worden. De voorgaande jaren had ik al kaarten voor hem gemaakt met wilde dieren erop omdat hij Wildlife management studeert, dus het getuigd niet van heel veel creativiteit om dat nu weer te doen. Na lang nadenken had ik het!! Beide zijn we gek van reizen en vertoeven we graag in het buitenland. We hebben elkaar tijdens onze stage in Zuid-Afrika leren kennen nu alweer bijna 6 jaar geleden. Dus dat moest het worden: Reizen. 

De sketch van de Dutch Card Lovers Challenge blog heeft me geweldig geholpen bij het maken van deze kaart. Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge bij de Dutch Card Lovers Challenge blog. 


Materialen die ik heb gebruikt: 
Papier: K&Company - Blue Awning.
Digistempel: world traveler
Dies: Marianne Design - creatables LR0230
Embellishment: Parels

Normaal ben ik er niet van om kaarten hier al te tonen voor de persoon waarvoor ik de kaart gemaakt heb de kaart heeft gekregen maar ik wilde toch graag mee doen aan de challenge. Sstt, niet verder vertellen hè! 

9 comments:

M@rjan said...

Het is een mooie, stoere en ook nog stijlvolle mannenkaart, hoor! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Ellen said...

Wat een leuke stoere kaart! Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Jolanda said...

Prachtig gemaakt hoor!! Groejes Jolanda

nicolet said...

Jij bent lekker op dreef met kaartjes maken! Dit is ook een prachtig kaartje geworden. Lekker stoer en orgineel!
Groetjes Nicolet

Gibmiss said...

Hello lotte
Thanks for following me ... And you wrote nice words about my cards.... Your cards are stunning..... Beautiful.....
Hugs Sylvie
Gibraltar....

Anita Meijer said...

Wat is je kaart schitterend voor je vriend Lotte, helemaal super en zo mooi gemaakt, daar zal hij wel heel blij mee zijn volgende week als hij jarig is. En eh ik zal niks vertellen ;-)
Liefs van Anita

Corrie said...

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor je vriend, daar zal hij zeker blij mee zijn

Groetjes Corrie

Priskilla said...

Hoi Lotte,

Leuk dat je meedoet aan de candy! Wat maak jij prachtige kaarten zeg, ben ook meteen volger van je geworden :D.

Groetjes, Priskilla

Chantal said...

Je kaart is weer prachtig Lotte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...