Sunday, March 17, 2013

Challenge 3 bij de Kaartjes-Inspiratie Challenge blog

Hallo allemaal,

Vandaag gaat weer een nieuwe challenge van start bij de Kaartjes-Inspiratie Challenge blog, het is alweer de derde challenge. Deze keer is het thema: Blauw/ Roze en dit is mijn voorbeeld. 


Het 3D plaatje is een knipvel van Yvonne Creations. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo weg ben van deze knipvellen maar ik had hem een tijdje terug gekregen en het is ook zonde om hem niet te gebruiken vond ik. 
Het borduurpatroon is van Hobbyshop Christa. Zij heeft dit patroon beschikbaar gesteld voor de wedstrijd op de club van de Crazy meiden. Op het bedeltje staat: Handmade with love.

Natuurlijk hebben we ook deze week weer een leuke sponsor en dat is: 

 
Kijk ook eens op het blog van Kaartjes-Inspiratie voor de voorbeelden van de andere Design Team leden. 

3 comments:

Cora said...

hoi lot wat is hij leuk geworden zeg

Corrie said...

Wat een mooie kaart Lotte
groetjes Corrie

Anita Meijer said...

Wat is die weer schitterend geworden Lotte, helemaal te wauw.
Liefs van Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...