Saturday, March 2, 2013

Het nieuwe Design Team van Crealing

Hallo allemaal,

Vandaag geen kaart maar wel een super leuk nieuwtje. Het nieuwe Design Team van Crealing is bekend gemaakt en ik ben uitgekozen als één van de nieuwe leden van het Design Team. Hoe gaaf is dat? Ik ben er super blij mee en heb er heel veel zin in.

Door op het logo hieronder te klikken kun je een kijkje nemen in de (web)winkel:

 

Voor wie de winkel niet kent, hier even wat informatie. Crealing is de hobbywinkel van de Betuwe en is gevestigd in Geldermalsen. Ze hebben wekelijks leuke acties, organiseren workshops en leuke verrassende activiteiten. Op de blog van Crealing vind je voorbeelden van het design team en wordt er maandelijks een leuke challenge gehouden.

Ik ga mijn best doen om jullie van mooie voorbeelden en veel inspiratie te voorzien. 

9 comments:

Anita said...

Gefeliciteerd wat leuk voor jou en ons natuurlijk krijgen we nog meer mooie creaties van jou te zien.

groetjes Anita

Corrie said...

Super leuk Lotte
gefeliciteerd heel veel Design plezier toegewenst

Groetjes Corrie

Zw@@n said...

Gefeliciteerd, Lotte, Veel plezier daar! Liefs, WIlma

Wilma said...

Superleuk Lotte!
Heel veel plezier als DT-er en ik ben benieuwd naar je creaties!
Fijn weekend...
Liefs, Wilma

Jolanda said...

Gefeliciteerd meid, heel veel succes en plezier!!

Femmy said...

Geweldi Lotte, heel veel succes!
Liefs Femmy



Anita Meijer said...

Wat super voor je Lotte, helemaal verdiend, ik vind het geweldig leuk voor je, top.
Liefs van Anita

Jolara said...

Wekom in het Team Lotte, geweldig liefs joyce

Chantal said...

Van harte Lotte en veel plezier en succes, maar dat gaat zeker lukken! Lieve groetjes, Chantal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...