Saturday, March 23, 2013

Uitdaging Marianne Design challenge blog

Hallo allemaal,

Onlangs heb ik mijzelf eens de uitdaging gegeven om alleen maar Marianne Design artikelen op een kaart te gebruiken. Dat had ik nog nooit gedaan, want ik gebruik ze altijd als onderdeel van mijn kaart. Maar het leek me eens een leuke uitdaging om alleen maar Marianne Design producten te mogen gebruiken. En daar is dit vintage kaartje uit gekomen: 


Materialen 
Papier: Marianne Design Pretty Papers bloc - Songbook
Vintage plaatje: Little girls - VK9518
Mallen: LR0106, LR0107, LR0161, LR0235, COL1307.
Anders: Distress Inkt, Perlen pen, splitpennen en lint. 

Met deze kaart wil ik mee doen bij de Marianne Design challenge blog
- Gebruik minimaal drie Marianne Design artikelen. 

Het is altijd ontzettend leuk om jullie reacties te lezen, dus laat gerust een berichtje achter. 

16 comments:

Mieke said...

Wat een schitterende kaart. Heel erg mooi!

XX mieke

Corrie said...

wauwww Lotte
wat een geweldig mooi kaartje
Groetjes Corrie

Ghea said...

wat een schitterend vintage kaartje Lotte.
Liefs Ghea

trijntje said...

Leuke kaart Lotte. Mooie mallen heb je gebruikt. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

Anita Meijer said...

En wauw Lotte wat is die schitterend geworden, ik vind het werkelijk een plaatje, zo mooi met al die details, echt een toppertje.
Liefs van Anita

Femmy said...

Geweldig Lotte!
Liefs Femmy

Chantal said...

Wauw meis, wat een schitterende kaart! Lieve groetjes, Chantal

Helen said...

wat een prachtig kaartje. Groetjes, Helen

Priskilla said...

Hij is heel erg mooi geworden, uitdaging geslaagd!!

Groetjes, Priskilla

Boukje said...

Goed gelukt! Mooi vintagekaartje, leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Wybrich said...

Het is een prachtige kaart geworden, leuke details!

Bedankt voor het meedoen met de challenge.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog.

Thea said...

Schitterende kaart.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

Gr. Thea
DT Challengeblog MD

Mamouna Romer said...

aha, je maakt dus 'gewone' scrap kaarten enzo... ziet er berengoed uit zeg, mooi !
en ja, ik heb je hier ook gevonden, ik heb zelf ook twee blogs, dus vandaar... :)

greetz mamouna

Anita said...

Het is super goed gelukt om alleen MD materiaaal te gebruiken. Vaker doen!
Leuk dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

mieke said...

Het is je goed gelukt om alleen MD materialen te gebruiken, moet je vaker doen !!!
Leuk dat je meedoet.

Mieke, MD Challenge blog

Yvonne said...

Heel erg mooi, Lotte.
Leuk dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...