Sunday, March 3, 2013

Valentine

Goedemorgen/ Goodmorning,

Februari is natuurlijk de maand van Valentijn dus wilde ik een valentijnskaart maken. Nou ik heb mijn hele hobbykamer op zijn kop gezet op zoek naar rood scrappapier. Dat heb ik dus niet, kwam ik achter! pfff wat nu, gelukkig bood het kerstpapier van Marianne Design - Scandinavian Winter uitkomst. Dit papier bevat namelijk hartjes! Dus heb ik toch mijn valentijnskaart kunnen maken. Nu denken jullie vast maar valentijn ligt toch al lang achter ons? Ja klopt, maar ik had nog steeds de valentijnskaart die ik heb gemaakt niet laten zien. Het was er gewoon nog niet van gekomen. Maar............ dit is hem dan: 

February is of course the month of love, Valentine. So of course I wanted to make a valentines card. My goodness, I searched through my complete amount of crafting supplies to found out I don't have any red design paper that has nothing to do with Christmas. Luckily the Scandinavian Winter design paper of Marianne Design saved me, because it has Hearts on it! Now I can hear you all think, but Valentine is already weeks ago? Yes that's true I just couldn't find the time yet to show you all my Valentines card. But.... here it is:


Materials/ Materialen:
Stamp: Teddy BoBea_069
Color Medium: Distress Ink
Embellishment: Charm, Ribbon, Brad and Pearls

Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer. 

I'm curious what you all think of this card. Thank you for visiting and I hope to see you again next time. 

8 comments:

Corrie said...

Wat een lief kaartje Lotte
groetjes Corrie

Priskilla said...

Wat een lief en mooi kaartje, leuke stempel ook!

Groetjes, Priskilla

Sandra B said...

Wow Lotte! Het is een geweldig kaartje geworden met het papier van Marianne Design! Super!!
Liefs, Sandra

bolletjelucky.blogspot.com said...

Heel leuk gedaan en beter laat dan...hihi,leuk detail die pijl en boog als bedeltje,lieve groetjes Miranda

Deborah said...

Gelukkig heb je dit slim weten op te lossen! Heel mooi en lief :-)
Groetjes Deborah

Anita Meijer said...

Hij is helemaal schitterend Lotte, ik vind het een toppertje werkelijk.
Liefs van Anita

Chantal said...

Wauw Lotte, wat een verbluffend mooi kaartje weer! Lieve groetjes, Chantal

ann van dijk said...

wat een schatje, hij is helemaal leuk
en dank je wel voor je berichtje
lieve groet anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...