Thursday, April 25, 2013

Cuddly Buddly - Lilyboo Designs 'The new hat'

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Bij Cuddly Buddly hebben ze nieuwe digistempels van Lilyboo Designs. Zijn ze niet geweldig? Natuurlijk is het design team al aan de slag gegaan met de stempels om een aantal voorbeeldkaarten te maken met deze geweldige digistempels. Ik heb daarvoor gekozen voor Lilyboo Designs 'The new hat'. Deze kaart is totaal anders dan wat ik normaal maak, maar ik had echt zin om een vrolijke kaart te maken met felle kleuren. En om mijn eerste stempelafdrukje met de geweldige Spectrum Noir markers te kleuren. Wat vinden jullie van de kaart? 

At Cuddly Buddly they have some brand new digistamps by Lilyboo Designs. Aren't they great! Of course the design team made some sample cards to show you these lovely stamp images. I've choosen Lilyboo Designs 'The new hat' for my card. It's something different then I usually make, but I felt like using nice bright colours and make my card with my first image colored with the great Spectrum Noir pens! What do you think of it? 


Materialen/ Materials: 
Color medium: Spectrum Noir pens
Marianne Design A5 Papers Bloc - Indian Summer PK9076
Distress Ink
 Marianne Design Creatables Dies - Petra's SmallOvals LR0235
Marianne Design Creatables Dies - DecorativeHearts LR0159
Joy! Crafts 6002/0149
Martha Stewart punch – Monarch Butterfly
Martha Stewart – Embroidered Floral edge punch.
Marianne Design Paper Roses Assortment - Green RB2207
Embellisment: Pearls, flowers

Spectrum noir colors:
Face: TN2, FS2, FS3, CR3
Hair: GB1, TN2, TN3, TN4
Leaves: CG4, CG3
Flowers and sweater: PP6, DR5
Hat: BP1, PP6, DR5

Bedankt voor je bezoek! 

Thank you all for visiting! 

7 comments:

Corrie said...

Wowwww wat een prachtig kaartje Lotte
Groetjes Corrie

Priskilla said...

Leuk vrolijk kaartje!

Groetjes, Priskilla

Anita Meijer said...

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Lotte, ik vind hem prachtig, wat een plaatje.
Liefs van Anita

Mamouna Romer said...

ziet er vrolijk uit... mooi gemaakt, ik snap niet hoe je het doet, ben totaal niet thuis in deze materie...
ik haak liever :)
greetz mamouna

nicolet said...

Inderdaad anders dan anders, maar zoo mooi!
Groetjes Nicolet

bolletjelucky.blogspot.com said...

Vrolijke kleurtjes heb je gebruikt Lotte,lekker voorjaarsachtig,lieve groetjes Miranda

scrapfertier said...

Ik vind hem helemaal mooi Ik zag dat ik jou nog niet volgde dus doe ik dat bij deze Mischien kun je ook eens bij mij kijken.
Leafs Tietje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...