Wednesday, May 15, 2013

Challenge 73 bij Christmas Challenges {with sketches}

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Bedankt allemaal voor alle reacties op mijn vorige berichten. En alle nieuwe volgers van harte welkom. Vandaag is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Christmas Challenges {with sketches}. Betina heeft voor deze challenge een super leuke sketch gemaakt. Dank je wel Betina! En dit is mijn voorbeeld: 

Thank you all for the lovely comments on my previous posts. And new followers welcome. Today starts a new challenge at Christmas Challenges {with sketches}. Betina made a great sketch for this challenge. Thanx girl! This is my example: 


Materialen/ Materials: 
Paper: Me to you - Winter Wonderland
Stamp: Magnolia - Tilda with dove
Text: Nicole Verkooijen design 
Colormedium: Spectrum Noir pens. 
Dies: Nellie Snellen - Shape Die SD005
Embellishment: Flowers and pearls

Used Spectrum Noir pens: 
Skin: TN3, TN2, CR4
Hair: TN8, EB4, TN7, TN5, TN3
Wings + Dove: IG3, IG2, IG1
Dress: PP5, PP3
Background: EB1 and GB1

Natuurlijk hebben we weer een leuke sponsor deze week en dat is Delicious Doodles
Of course we have a great sponsor again and that's Delicious Doodles


Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer.
Thank you for visiting my blog and I hope to see you around next time again. 

13 comments:

Wilma said...

Gaaf Lotte!
Leuk al dat roze, weer eens wat anders :-)
Liefs, Wilma

nicolet said...

Gaaf kaartje Lotte! Mooie kleur!
Groetjes Nicolet

Chantal said...

Wat een schitterende kaart Lotte en supermooi gekleurd!

Betina Nijenhuis said...

Prachtig kaartje Lotte

Liefs Betina

Anita Meijer said...

Wow Lotte wat een supermooie kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal top.
Liefs van Anita

Anita Meijer said...

Oh wat erg Lotte, ik word oud geloof ik, nu weet ik niet meer of ik net gereageerd heb, werd eventjes gestoord namelijk, maar ik vind je kaartje een toppertje en helemaal mijn kleur, super.
Liefs van Anita

Chris_P said...

Really beautiful!!!

Nicole said...

Schitterend kaartje Lotte!! Nu weten we waar je het over had op facebook, toen je zei dat je een heel roze kaartje aan het maken was... :o)

Miranda said...

Wat een Beauty Lotte, prachtig van kleur.
En wat een lieve Tilda.
Liefs Miranda

Jolanda said...

Prachtige kaart Lotte, mooi gedaan en wat een heerlijke kleuren!

Renata said...

Supergaaf met al dat roze!! Helemaal top geworden Lotte. Liefs, Renata.

Zw@@n said...

PRAChtig kaartje, Lotte. Dat roze is erg mooi en je afdrukje heb je weer prachtig gekleurd. Liefs, Wilma

Janneke de Jong said...

Wat een mooie kaart Lotte ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...