Sunday, May 26, 2013

Clubdagproject Crazy meiden

Hallo allemaal,

Hartelijk bedankt voor al jullie reacties op mijn vorige bericht en nieuwe volgers van harte welkom. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en besloten hebben volger te worden. 


Gisteren ben ik naar de Clubdag van de Crazy meiden geweest. Dat is altijd een ontzettend leuke, gezellige en goed verzorgde dag. Heerlijk bijkletsen met iedereen. En dan wordt het project van de dag geshowd door de beheersters. Deze keer is het een leuke drie-luik maken van Let's Get Bizzee. Erg leuk project! De pakketten worden uitgedeeld en wat zijn we blij verrast met het mooie papier van Pion design - Vintage Garden.


Op de clubdag heb ik al wel wat aan het project gedaan, maar toen ik gisteravond thuis kwam nog even lekker eraan gezeten. Ik kon niet meer stoppen en wilde hem zo graag afmaken dat het nachtwerk is geworden. Maar dat maakt niet uit. Hij is af en ik ben er heel tevreden over. 


De materialen die ik heb gebruikt zijn: 
Papier: Pion design - Vintage Garden
Distress Inkt: Walnut Stain
Memory Box: Hanging hearts, Chesapeake Scrollwork 
My Favorite Things: musical notes, Faux Crochet border
Cheery Lynn: Small exotic Butterflies
Magnolia Doohickey: Heart swirl
Lin en Lene design: 1201/0041 
Marianne Design: LR0249
Nellie Snellen: MFD043
Embellishment: bloemen, plakparels en kant.  


Met deze creatie wil ik graag mee doen aan de challenge bij de: We Love Vintage Challenge blog. Het thema is dit keer: Maak een vintage baby of kinderkaart. Wat vinden jullie van dit drie-luik? 


12 comments:

trijntje said...

Wat een leuke creatie Lotte. Jullie hebben prachtige materialen gebruikt. SUPER. Groeten Trijntje

Jolita said...

Wat is ie leuk Lotte! En zo'n prachtig papier, helemaal goed.
Liefs, Jolita

Corrie said...

Wat een schitterend project Lotte en wat een mooie materialen

Groetjes Corrie

Anita Meijer said...

Wauw Lotte wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het helemaal super de super. Prachtig.
Liefs van Anita

Anneke said...

een hele mooie vintage kaart en leuk model ook.
prachtige plaatjes en afwerking.
leuk dat je mee doet met onze challenge op WLVC.
groetjes van Anneke

Pouwla said...

Prachtig gemaakt Lotte!
Leuk dat je meedoet bij WLVC.
Groetjes Pouwla.

bolletjelucky.blogspot.com said...

Ik vind het Prachtig met een hoofdletter Lotte....lieve groetjes Miranda

Plony said...

Schitterend hoor Lotte en ik kan begrijpen dat je niet meer te stoppen was. Heel mooi geworden en dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij WLVC, lieve groetjes, Plony.

Liesbeth said...

Mooi project is het geworden Lotte, echt eer van je nachtelijke werk.
Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
gr. Liesbeth

Jacomijn said...

Wat leuk, origineel en mooi afgewerkt!
Kan me voorstellen dat je het af wou hebben als je eenmaal in die flow zit en ach dan is het helemaal niet erg toch om er een keer nachtwerk van te maken!?
Super dat je meedoet bij WLVC!
Groetjes Jacomijn

nicolet said...

Ziet er geweldig uit!
Groetjes Nicolet

Rosita said...

OOOOOOOOOOOO wat is dit MOOI !!! Liefs Rosita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...