Thursday, May 2, 2013

Crealing challenge mei - gebruik pastel kleuren

Hallo allemaal,

Gisteren is de challenge van mei van start gegaan bij Crealing. Dit keer is het thema: gebruik pastel kleuren op je kaart of creatie. En dit is mijn voorbeeld geworden. Op 27 april was een lieve vriendin van mij jarig, aan haar heb ik deze kaart gestuurd. 


Materialen:
Papier: Authentique - Hope collection
Stempel: Penny Black - Butterfly Kiss
Kleurmedium: Distress Inkt. 
Marianne Design creatable - LR0130
Martha Stewart pons: Monarch Butterfly
Martha Stewart pons: Pop Up Butteflies 
Embellisment: bloemen, plakparels, lint, splitpen en meeldraden

Doe gezellig mee met de challenge en wie weet win jij wel een leuk scrapcadeau ter waarde van €15,=.

3 comments:

Anita Meijer said...

Wat een schitterende kaart Lotte, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Chantal said...

Ohhh Lotte, je bent echt een superaanwinst voor Crealing ook weer met zo'n gave kaart meis! Geweldig mooi en ook zo gaaf gekleurd! Lieve groetjes, Chantal

Jacqueline DH said...

Ik vind dit een prachtige kaart!

Groetjes jacqueline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...