Friday, May 10, 2013

De vuurtoren van Ameland

Hallo allemaal,

Elk jaar gaan we met mijn schoonouders een weekendje naar Terschelling, of zoals het weekend in maart naar Ameland. Dit keer viel het weekend vlak voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. Omdat we allemaal liefhebbers van de eilanden zijn en daar altijd volop genieten van de natuur, leek het me toepasselijk om een kaart met een vuurtoren erop te maken. En dat is deze geworden: 


Materialen: 
Knipvel: Le Suh 416958 Vuurtorens
Borduurpatroon: Hobbydols 13, Lentegevoel door Sjaak van Went.

Wat vinden jullie van deze kaart? 

6 comments:

Ghea said...

beautiful card Lotte
Hugs Ghea

Anita Meijer said...

Wat leuk Lotte dat jullie dat ieder jaar doen, super. En wat een schitterende kaart heb je voor je schoonmoeder gemaakt, hij is prachtig.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com said...

Ik vind hem heel mooi Lotte,het lijkt zo wel een klein schilderijtje,lieve groetjes Miranda

Corrie said...

wat een prachtig en toepasselijk kaartje heb je voor je schoonmoeder gemaakt!!!
Groetjes Corrie

marion said...

wauw, wat prachtig, ik vind hem echt keigaaf geworden ,het borduurwerk past hier zo mooi bij, superzzz, liefs, Marion

trijntje said...

Heel leuk dit patroon om dit plaatje geborduurd. Mooi kleuren. Groeten Trijntje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...