Friday, May 31, 2013

Lili of the Valley - Lilacs

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Hier weer een kaartje van mij. Het is weer de eerste van de maand dus weer een nieuwe sketch wedstrijd op de club Scrap en Stempel. Deze keer was het mijn buurt om een sketch met voorbeeldkaart te maken en dat is deze geworden.

Here a card of me again. It's the almost the 1st of the month so a new sketch challenge at the club: Scrap en Stempel. This time, it was my turn to make a sketch and a sample card. This is what my card became.


Materials
Paper: Papermania - Docrafts 'Hawthorn & Bramble'
Stamp: LOTV - Lilacs 
Colormedium: Spectrum Noir pens
Distress Ink
Dies: Joy! crafts - Noor! design '6002/0163'
Punches: Martha Stewart pons Monarch butterfly and Lace
Embellishment: flowers, bow en pearls

Spectrum noir pens
Leaves: DG3, CG4, CG1
Flowers: HB1, HB2, HB3, LV1, LV2
Butterfly: IB1, IB2, IB3, LV1
Jar: GB1, GB8
Sky: IB1, blender
Ground: EB1, EB2

Met deze kaart wil ik mee doen met de challenge bij Spectrum Noir.

With this card I'd like to enter the challenge at Spectrum Noir. 

Ik vind de bloemenstempels van Lili of the Valley helemaal geweldig. Wat vinden jullie ervan?

I totally love the flower stamps of Lili of the Valley! What do you think of them? 

3 comments:

Anita Meijer said...

Wauw wat een schitterende kaart Lotte, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Pouwla said...

Hoi Lotte,
wat een prachtige kaart!
En in m'n favoriete kleuren!
Groetjes Pouwla.

Chris_P said...

This is Beautiful!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...