Wednesday, June 12, 2013

# 77 bij Christmas Challenges {with sketches}

Hallo allemaal,

Vandaag gaat alweer challenge 77 van start bij Christmas Challenges {with sketches}. Deze keer was het mijn beurt om weer een sketch te maken. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en gezellig mee doen. 

Hier is mijn kaart welke ik gemaakt heb n.a.v. mijn sketch: 


Materialen die ik heb gebruikt
Papier: Bo Bunny: Snowfall Collection
Stempel: Elisabeth Bell - The Little Angels
Kleurmedium: Spectrum Noir pens
Embellishment: bloemen, hoekjes, parels, jute, pinnen

De Spectrum Noir pens die ik heb gebruikt zijn: 
Haar: TN3, TN5, TN7, TN9 
Lichtbol rond lamp: LY1, GB1
Gezicht: TN2, FS9, CR4
Wolk: BT1, GT1
Jurk: BT5, BT4
Vleugels: BT1
Bessen: DR7
Lamp: CT4
Hulst: JG7
Kat: TN1

Natuurlijk hebben we ook deze week weer een super gave sponsor en dat is Elisabeth Bell. Zij heeft twee digistempels ter beschikking gesteld en wij als Design Team mochten al met deze stempels werken. Super gaaf! Bedankt! 


Neem snel eens een kijkje op de blog van Christmas Challenges om te zien wat de andere dames hebben gemaakt. Doen jullie gezellig mee? 

11 comments:

Jolita said...

Erg leuke kaart Lotte en de sketch vind ik super! Niet te vol, helemaal mijn ding :-)
Liefs, Jolita

Chantal said...

Ongelooflijk mooi Lotte! Super gekleurd ook!

Corrie said...

Wat een prachtig kaartje Lotte
groetjes Corrie

Anita Meijer said...

Wauw Lotte wat is hij prachtig je kerstkaart, ik vind het weer een toppertje.
Liefs van Anita

Miranda said...

Super kaartje Lotte.
Liefs miranda

bolletjelucky.blogspot.com said...

Wat een lieve kerstkaart in mooie niet kerstige tinten.Het peinzende engeltje heb je heel mooi ingekleurd,gaaf stempeltje is dat(of digi dan...;)),lieve groetjes Miranda

Zw@@n said...

Erg leuke kaart, Lotte. Enne .. de sketch vind ik erg mooi en zal ik zeker nog een keer gaan gebruiken.
Liefs, Wilma

Mieke said...

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Je sketch is prettig, ga hem nog zeker een keer gebruiken!

FIjne dag nog.

XX Mieke

Renata said...

Prachtig kaartje Lotte, mooi ingekleurd! Je sketch was super om mee te werken. Liefs, Renata.

Wilma said...

Superleuke sketch Lotte en je voorbeeldkaartje is ook al zo gaaf!
Liefs, Wilma

Diana said...

Prachtig Lotte!! Mooie sketch.
Groetjes Diana.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...