Friday, June 21, 2013

Iets heel anders....

Hallo allemaal,

Vandaag iets heel anders van mij. Vorige week donderdag hebben we met een stel collega's een creatief uitje georganiseerd. We waren met een club van acht dames en hebben een koe (we werken tenslotte in de rundveehouderij) beplakt met decopatch. Tenminste, het staat te boek als een koe maar ik mis het uier en er hangt wel iets anders onder dus ik denk toch echt dat we hier te maken hebben met een ras echte....... stier.

In ieder geval hebben we het onwijs gezellig gehad met z'n allen. En decopatch is echt een super idee voor kinderfeestjes of zo eens creatief bezig zijn met vrienden, familie of zoals bij ons collega's. 


In mijn geval is het ras wat ondefinieerbaar want ik heb nog nooit blauw met roze stier gezien, maar ik vind hem zelf erg leuk geworden. Wat vinden jullie?

Crealing heeft prachtige decopatch materialen te koop. Neem eens een kijkje in de webshop of de winkel. 

2 comments:

marion said...

wauw schitterend meis !! liefs, Marion

Anita Meijer said...

Jeetje Lotte wat ziet dit er super uit, ik vind het geweldig.
Liefs van Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...