Monday, June 10, 2013

Juni challenge bij Crealing: Bloemen

Hallo allemaal,

Op 1 juni is er weer een nieuwe challenge van start gegaan op de blog bij Crealing. Deze maand is het thema: Bloemen. Zelf vind ik bloemen altijd erg leuk om te kleuren, dus ik maak graag bloemen kaarten. Deze kaart heb ik mijn moeder voor moederdag gegeven. Ze was er erg blij mee. 


De materialen die ik heb gebruikt: 
Papier: Authentique - Grace 
Kleurmedium: Distress Inkt
Martha Stewart pons: Monarch Butterfly
Mallen Marianne Design: COL1307
Mallen Joy! Crafts: 'Noor design' 6002/0163
Embellishment: Bloemen, parels, doily

Ga ook eens op de blog van Crealing kijken wat de andere dames van het design team hebben gemaakt. Doen jullie gezellig mee met de challenge? Je kunt er een leuke prijs mee winnen, namelijk een scrapcadeau t.w.v. €15,=.

4 comments:

Claudia said...

Leuk met die mooie zachte kleuren.

Groetjes, Claudia

trijntje said...

Hoi Lotte, wat een prachtige kaart. Super afgewerkt. Leuk details. Mooi papier en kleuren. Groeten Trijntje

Anita Meijer said...

Wauw wat schitterend Lotte, die kleuren helemaal geweldig, een toppertje weer.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com said...

Mooie bloemrijke kaart hoor Lotte,ik snap dat je moeder er blij mee was,lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...