Wednesday, July 10, 2013

#81 bij Christmas Challenges {with sketches}

Hallo allemaal, 
 
Het is alweer tijd voor challenge 81 bij Christmas Challenges {with sketches}. De sketch is deze week van Nicole, meis bedankt voor de super gave sketch! Na de 'Christmas in July' demodag bij Crealing afgelopen zaterdag ben ik helemaal in kerstsfeer dus het was totaal geen straf om dit kaartje te mogen maken.
 

Afgelopen weekend zag ik dit leuke digistempeltje van Sylvia Zet - Xmas Hamster voorbij komen op facebook. Ik vond hem zo leuk dat ik er meteen mee aan de slag ben gegaan. Hij kijkt zo schattig, vinden jullie ook niet? Ik heb hem ingekleurd met Distress Inkt. Rondom heb ik gestempels met de sneeuwvlok uit de nieuwe Urban stempelset - Christmas in the Country van Docrafts. En ook de tekst 'May your days be merry & bright' komt uit deze set. 

De strik is van dezelfde lijn, Christmas in the Country en heb ik voorzien van een parelsplitpen. Hier heb ik een bedeltje aan gehangen. En twee pins achter gestoken. Achter de strik en digistempel heb ik de 1201/0041 stans van Lin en Lene design gebruik, welke ik heb bewerkt met Distress Inkt Fired Brick en Iced Spruce. De tekst heb ik uitgestanst met de Marianne Design creatable LR0235 en ook bewerkt met Distress Inkt. Vervolgens heb ik de mal op roodpapier gelegd en ben met potlood langs de rand gegaan en uitgeknipt. Dit heb ik achter de wit uitgestanste tekst gedaan. 

Het papier wat ik heb gebruikt is ook van Docrafts - Home for Christmas. En verder nog wat plakparels gebruikt. 

Neem eens een kijkje op het blog van Christmas Challenges {with sketches} om te zien wat de andere dames van het team hebben gemaakt. Deze week worden we natuurlijk weer gesponsord en dat is deze week: Bugaboo.


Op de digistempel na is alles te krijgen in de webshop van Crealing

Fijne dag vandaag! 

12 comments:

Nicole said...

O, wat een schattig kaartje, Lotte! Helemaal geweldig geworden, meis.

Zw@@n said...

Aaah, dat stempeltje vind ik zo leuk! En mooi gekleurd. Al met al een prachtige kaart, Lotte! Fijne dag.
Liefs, Wilma

Jolanda said...

Lotte, schitterende kaart zeg.. Heel mooi geheel heb je er van gemaakt.. een prachtige bijdrage

nicolet said...

Prachtig kaartje Lotte,lief stempeltje heb je ook gebruikt!
Groetjes Nicolet

Chantal said...

Wauw meis, het is een schitterende kaart!

Janneke de Jong said...

wat een prachtige kaart heb je gemaakt lotte ;o)

Anet van Zyl said...

Your card is beautiful Lotte. I just received the cute clear stamp and used it myself. I love your colouring of the image and papers you used.

Corrie said...

Wat een schatje Lotte
Groetjes Corrie

Wilma said...

Wat een lief kaartje! Zo'n leuke digi en dat papier blijft gaaf!
Zie je zaterdag...gezellig ;-)
Liefs, Wilma

Miranda said...

Wat een leuke kaart Lotte en die stempel..... te leuk.
Liefs Miranda

Carol said...

THis is so cute Lotte, love your dies. Carol x

Mieke said...

Hij is echt helemaal super zeg. Inderdaad een geweldig stempeltje!

Liefs Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...