Thursday, July 4, 2013

Docrafts - Forever Friends

Hallo allemaal,

Vorige week maandag ben ik opnieuw geopereerd aan mijn oor. Hopelijk nu met een beter resultaat. Voor nu hoor ik best al heel goed met het oor, maar het is eerder wel eens na een paar weken toch weer mis gegaan dus ik durf er nog niet teveel op te hopen dat nu alles goed is. Door de operatie had ik veel spanningen en geen rust om een kaartje te maken. Na de operatie duurde het herstel toch langer dan verwacht, en gisteren heb ik daarom pas weer mijn eerste scrapkaart kunnen maken. 

Een beetje later dan verwacht, maar hier dan toch eindelijk mijn kaart voor de challenge op het blog van Crealing voor Juli. Deze maand is het thema; maak een kaart in een andere vorm dan vierkant. Een leuke uitdaging. Op de club Cutie kaarten vitrine hebben ze deze maand een ronde sketch, dus meteen gecombineerd met de challenge en gisteravond heerlijk dit kaartje zitten maken. 


Gebruikte materialen zijn:
Martha Stewart - Monarch butterfly pons
Lint, splitpen, kant en plakparels
Distress inkt

Wat vinden jullie van de kaart? 

6 comments:

Katja said...

Prachtig Lotte ga ook eens een ronde proberen. Maak ik eigenlijk nooit! X

Katja said...

Prachtig Lotte ga ook eens een ronde proberen. Maak ik eigenlijk nooit! X

bolletjelucky.blogspot.com said...

Ik vind het een lieverdje Lotte,mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt en de indeling is ook goed gelukt vind ik. Bij een ronde kaart heb ik daar nl een beetje moeite mee maar jij niet zo te zien,beterschap met je oor,lieve groetjes Miranda

Rachel said...

Wat een prachtig kaartje, dit FF beertje is zó schattig!
liefs Rachel

Marga50 said...

Wowwwwww prachtige ronde kaart Lotte mooie kleuren en stempel heb je gebruikt.Fijne avond, groetjes Marga.

Corrie said...

Wat is je ronde kaart mooi geworden Lotte

Groetjes Corrie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...