Saturday, July 20, 2013

Meljens Design - Cheery Lights Mailbox

Hallo allemaal,

Voor de mensen die regelmatig op mijn blog kijken die hebben het wel gemerkt. Onlangs heb ik bij challenge 79 van Christmas Challenges {with sketches} geen voorbeeld kaart laten zien. Door mijn operatie kreeg ik de kaart niet op tijd af. Om dit losse eindje toch nog af te werken heb ik de kaart toch nog afgemaakt. 

En hier is hij dan, de Cheery Lights Mailbox van Meljens Design. Ingekleurd met de Spectrum Noir markers. 


Gebruikte materialen
Papier: Glitz - Joyeux noel
Tekst: Nicole Verkooijen design 
Stempel: Meljens Design - Cheery Lights Mailbox
Mallen: Nellie Snellen- Folding die Ster en Shape die - 5 point star
 Embellishment: Lint, splitpen, bedeltje, kant, plakparels

1 comment:

Femmy said...

schitterend Lotte!
liefs Femmy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...