Wednesday, August 7, 2013

# 85 Christmas Challenges {with sketches}

Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie er ook zo'n last van? Dat je met het warme weer totaal geen zin hebt om te gaan zitten freubelen? Verder dan wat kleuren kom ik eigenlijk niet. Toch heb ik er voor de week weer een kerstkaartje uit weten te krijgen ;-) Deze week is challenge 85 van start gegaan bij Christmas Challenges {with sketches}. De sketch is gemaakt door Wilma, erg leuk! Het design team heeft natuurlijk alvast voorbeelden gemaakt om jullie wat ideeën te geven. Dit is mijn voorbeeld.


De materialen die ik heb gebruikt zijn allemaal te koop bij Crealing
Mallen: Nellie Snellen - SD021, MFD035, Memory Box - Chesapeake Scrollwork
Embellishments: Docrafts - Christmas in the Country Large ribbon bows, bloemen, plakparel, doily

Ook hebben we deze week natuurlijk weer een super leuke sponsor en dat is Robyn's Fetish. 

Neem eens een kijkje op de blog van Christmas Challenges om te zien wat de andere dames van het team hebben gemaakt.

With this card I would like to participate in the following challenges: 
Anything Goes challenge at Crafts and Me challenges
Anything Goes challenge at Papertake Weekly Challenge

15 comments:

Claudia said...

Wat een prachtig kaartje!

Groetjes, Claudia

Jolanda said...

Erg mooie bijdrage Lotte.. een prachtige kaart en super gekleurd...

Miranda Slagboom-de Groot said...

Een hele mooie kaart.
Groetjes Miranda

Mieke said...

Het valt inderdaad niet mee om nu te freubelen maar het is je toch weer gelukt. Hij is prachtig geworden. Mooie stempel ook.

groetjes Mieke

Wilma said...

Goed gelukt hoor...ondanks alle hitte (haha!)
Leuke uitvoering van de sketch!
Liefs, Wilma

Anita Meijer said...

Wat een schitterende kaart Lotte, ik vind hem prachtig. Gelukkig is het nu weer wat minder warm.
Liefs van Anita

Carol said...

This is beautiful Lotte, love the pretty colours. Thank you also for the gorgeous birthday card you sent me. Carol x

nicolet said...

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Lotte. Is helemaal af zo!
Groetjes Nicolet

Anet van Zyl said...

Your card is beautiful, Lotte. I love the ribbon and papers you used.

Petra said...

Wouw erg mooi! !!

Miranda said...

Prachtig kaartje Lotte.
enne je nieuwe coupe is vind ik ook super.

Renata said...

Mooi kaartje Lotte, prachtige stempel heb je gebruikt! Liefs, Renata.

Janneke de Jong said...

Wat een mooie kaart Lotte ;o)

Zw@@n said...

Prachtige kaart, Lotte. Supermooie stempel en mooi ingekleurd. Liefs, Wilma

Diana said...

Het klinkt me zeer bekend Lotte, ben blij dat het momenteel wat minder warm is, merk gelijk dat ik weer wat meer zin krijg om wat te doen.
Je kaartje is in elk geval weer schitterend, ben helemaal weg van die stempel.
Liefs, Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...