Saturday, September 14, 2013

30 augustus 2013 - Robin en Pauline

Hallo allemaal,

Op 30 augustus 2013 is mijn zusje getrouwd. Het was zo'n bijzondere dag. Het was stralend weer en het bruidspaar zag er zo mooi uit. Nog elke dag geniet ik van de herinneringen aan die dag. Hier een foto van het prachtige bruidspaar.


Natuurlijk heb ik speciaal voor mijn zus Pauline en mijn zwager Robin een kaart gemaakt om ze te feliciteren en dat is deze kaart geworden.


Ik ben met wit papier begonnen. Dit heb ik bewerkt met de Distress Inkt - Iced Spruce. Dit is grijs maar met een tint groen er doorheen. De rand rondom heb ik met de Martha Stewart pons - Swirkling Lace geponst. 

De laag daarboven op heb ik ook bewerkt met Distress Inkt en daarna heb ik de geschreven tekst met embossing inkt gestempeld en vervolgens heb ik het bestrooid met embossing poeder. Dit heb ik verhit met mijn heattool en zo is de witte tekst op het papier geembossed. 

De ondergrond onder het bruidspaar is uitgestanst met de Nestabilities Majestic Elements Opulent Ovals. Vervolgens heb ik met een andere mal uit deze Nestabilities set gestanst uit wit papier en hier het bruidspaar met embossing inkt op gestempeld en bestrooid met zilveren embossingpoeder. Ook dit verhitten zodat het poeder mooi samensmelt. 

Vervolgens alles op elkaar geplakt met 3d foam ertussen. Een mooie strik gemaakt met een parel splitpen eromheen. Roosjes rondom het bruidspaar gelegd. mooie zilveren hoekjes erboven en plakparels in de hoeken. 

Hoe vinden jullie de kaart geworden? 

4 comments:

Anita Meijer said...

Nog gefeliciteerd Lotte en wauw wat een mooi stel, ze zagen er echt prachtig uit en wat heerlijk dat het een geweldige dag was om nooit meer te vergeten. Je kaart voor hun is schitterend, supermooi.
Liefs van Anita

nicolet said...

Zooo chiq en uniek!! Een schitterend kaartje voor hen!
Groetjes Nicolet

Cynthia van der Wilk said...

Wat een mooie kaart zeg.

scrapfertier said...

Wat een prachtig bruidspaar Het is voor de fotos het mooist als de zon er bij is.Je hebt een mooie kaart voor hun gemaakt.Fijne zondag.
Leafs Tietje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...