Wednesday, September 25, 2013

Studio Light - Vogels

Goedemorgen allemaal,

Een tijdje terug ben ik gevraagd om Guest Designer te worden voor Studio Light. Dat leek me super leuk dus ik heb natuurlijk ja gezegd. Dit was meteen een mooie gelegenheid om weer eens een aantal borduurkaarten te maken. Inmiddels zijn mijn eerste kaarten op het blog van Studio Light gepubliceerd en dat zijn deze kaarten. 


Ik heb ze gemaakt met het knipvel STAPSL1224 van Studio Light en ik heb ze geborduurd met borduurpatronen uit de hobbydols boekjes.


De randen van het witte kaartkarton heb ik bewerkt met Distress Inkt. 
Zelf vind ik de kaarten erg leuk geworden, wat vinden jullie ervan? 


3 comments:

Hennie Kloppenburg said...

Schitterend gedaan Lotte, wat een werk!
groetjes, Hennie

Femmy said...

prachtig Lotte!

Anita Meijer said...

Wauw schitterend Lotte, wat een prachtige kaarten.
Liefs van Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...